De imbeciele reacties van jou tonen van geen enkel inzicht.
Een arts heeft patienten, patienten hebben rechten. Als de arts een politieman of beveiliger verzoekt een behandelruimte te verlaten heb je gewoon de ruimte te verlaten.
Ik onderzoek en/of behandel geen patienten met pottekijkers. Als ik iets met de patient bespreek valt het onder mijn medisch beroepsgeheim. Het gaat de politie of beveiliging niet aan wat een patient tegen mij zegt of wat ik tegen de patient zeg.
Beste Oma,
Ik zal het gesprek even terug brengen naar een normale standaard want volgens mij gaan we de verkeerde kant op en ik wil voorkomen dat we elkaar nog meer namen gaan noemen. Zonde van beide de tijd en energie.
Wat "wij" de beroepsgroepen belast met het bewaken en beveiligen van gedetineerden en verdachten proberen duidelijk te maken is dat niet alles zwart of wit is. U ziet in deze casus wit of zwart, terwijl we vele kleuren meer hebben.
Ik zal de casus wat gaan downsizen, ik heb het dus niet over uw patienten die u aan het opereren bent of op enige andere wijze volledig inmobiel zijn.
Stel, wij politie houden een verdachte aan terzake moord, doodslag of een ander feit wat voor enstige aantasting van onze maatschappij gezorgd heeft. Deze persoon verzet zich bij zijn aanhouding dusdanig dat bijvoorbeeld een diensthond is ingezet. De persoon dient hiervoor medisch behandelt te worden. Ik kan u verzekeren dat deze man niet alleen met u in een kamer komt te zitten.
Kunt u zich iets voorstellen bij wat hier boven staat?