Nieuwe Ambulance voor Schiphol.

Auteur Topic: Nieuwe Ambulance voor Schiphol.  (gelezen 5792 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #20 Gepost op: 12 september 2005, 13:57:29
maak je maar niet druk die auto's rijden prima en zeker vlot genoeg en ruimte ach waar een 747 kan rijden kan deze ambu toch ook in?

alleen of ze bij het VU naar beneden kunnen????

maartenh

• Forum gebruiker
    • www.112alarm.com
Reactie #21 Gepost op: 12 september 2005, 14:47:28
Ben ik dan de enige dan die hem niet zo mooi vindt. Al dat chroom  :-\ vind ik niet zo mooi. Veel te Amerikaans.

ricardo at school

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 12 september 2005, 15:02:13
Ik kreeg net nog een mms van iemand van deze nieuwe ambulance, hij werkt op schiphol en de ambulance stond op dat moment bij de ingang waar je moet in checken etc. Weet iemand of die al in dienst is ?/

Gr. RIcardo

brw_sluis

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 12 september 2005, 15:26:23
Die is echt mooi zeg ;D

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 12 september 2005, 18:01:40
maak je maar niet druk die auto's rijden prima en zeker vlot genoeg en ruimte ach waar een 747 kan rijden kan deze ambu toch ook in?

Bij de vertrekhallen is het soms mega druk met auto's en daar hoeft een 747 niet langs
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #25 Gepost op: 12 september 2005, 18:33:31
hij zal niet zo heel veel breder zijn als een chevy, maar in ieder geval, ik heb em ook zien rijden dus ik gok dat ie la in gebruik is
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ridder Pim

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 13 september 2005, 03:54:26
Ben ik dan de enige dan die hem niet zo mooi vindt. Al dat chroom  :-\ vind ik niet zo mooi. Veel te Amerikaans.
Er komt in ieder geval wat aanrijden.
Met een Sprinter maak je behoorlijk minder indruk, want met dat busje rijdt bij wijze van spreken de loodgieter ook.
Ik blijf de Sprinter (hoewel ruimer dan de cheef) een omgebouwde bestelbus vinden.
Geef mij maar een Ford Moduvan of de nieuwe VW T5!

Karim

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 13 september 2005, 10:51:56
Er komt in ieder geval wat aanrijden.
Met een Sprinter maak je behoorlijk minder indruk, want met dat busje rijdt bij wijze van spreken de loodgieter ook.
Ik blijf de Sprinter (hoewel ruimer dan de cheef) een omgebouwde bestelbus vinden.
Geef mij maar een Ford Moduvan of de nieuwe VW T5!

En met 'n VW T5 maak je veel indruk als je aan komt rijden...  ::)

paul_hartog

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 13 september 2005, 12:17:29
nou dat lijkt me idd ook niet.
maar idd met een sprinter lijkt het net of je gewoon bestelbus rijd. maar blijf het fijne autos vinden.
maar mooie auto inderdaad die nieuwe maar gelderland-zuid rijd er ook mee.
in tiel bijvoorbeeld of druten of nijmegen.

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #29 Gepost op: 13 september 2005, 15:04:07

Van wat ik ooit begrepen heb blijft de ambu van schiphol op schiphol zelf. Patienten worden naar de medische dienst gebracht en door de reguliere ambulance dienst vervoerd.

De bemanning van deze ambu heeft namelijk zelf de bevoegdheid om zonder begeleiding over het veld heen te rijden. Reguliere ambu's moeten met begeleiding van een luchthaven auto rijden als ze aan 'airside'  moeten zijn. Meestal ook de snelste uitruk route volgens mij.

Ik vind het zelf wel een mooie ambu om te zien. Ik bewonder hem vast wel een keer in me autospiegel of als ie langs komt rijden tijdens me werk.  :D
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken