0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Het is aan de ene kant triest dat mensen moeten vluchten en nergens heen kunnen, aan de andere kant is het triest dat de politiek niet luistert naar zijn burgers waar ze nota bene door gekozen zijn.
Dus niks geen 1,5 tot 2 uur verder. Als ze de melding krijgen van de meldkamer dan zijn ze echt wel met maximaal 30 minuten al onderweg naar inzetlocatie.
Men zou pas toegeven als men nu de vergadering zou staken en niet meer zou hervatten. Dat is toegeven. Voor nu schorsen en later verder gaan is meer verstandige keuzes maken.
De jongens en meiden van Team Paraatheid in Rotterdam rijden continu rond tijdens de Dag-, Avond-, en Nachtdienst met 2 secties van in totaal zeker 16 man/vrouw.Zij zijn dus zeer snel op de Boezembocht om de ME uitrusting te pakken en in de ME bus te stappen en naar Geldermalsen te rijden.Dus niks geen 1,5 tot 2 uur verder. Als ze de melding krijgen van de meldkamer dan zijn ze echt wel met maximaal 30 minuten al onderweg naar inzetlocatie.
@POL_Gelderland Politie GelderlandSituatie nu: ME staat niet meer op linie, plein is grotendeels leeg.Nog wel VEEL politie op de been en situatie wordt zorgvuldig gemonitord!
@ThinLbracelets Thin Line BraceletsTwee collega's gewond in #Geldermalsen Op dit moment veel collega's TP #holdtheline #thinblueline pic.twitter.com/6MGCNghmLQ
Soms rijden ze ook al in een ME bus rond, maar dit is meestal als er "iets verwacht" wordt.
Gaat er heftig aan toe. Ik vraag mij altijd af wat dit soort mensen denkt te bereiken met al dit geweld? Het zal de beslissing niet veranderen. Op enig moment zullen er wel weer een hoop beelden verschijnen waaruit relschoppers geïdentificeerd moeten worden. Het zou mij niets verbazen als het leeuwendeel niet eens uit de buurt van Geldermalsen komt.