Middel hulpverlening (verkeersongeval) A32 - Oldeholtwolde 12-12-2015

Auteur Topic: Middel hulpverlening (verkeersongeval) A32 - Oldeholtwolde 12-12-2015  (gelezen 3598 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 13 december 2015, 20:05:34
Citaat van: bart007 link=msg=1391496 date=1449954997
Man overlijdt bij ongeluk, politie zoekt mensen die hulp boden

! No longer available
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 13 december 2015, 20:27:53
‘Ik dacht: deze man gaat niet voor mijn ogen verbranden’

Gepubliceerd: Vandaag 19:01

Ooggetuigen hebben zaterdag met gevaar voor eigen leven hulp geboden bij een ernstig ongeval op de A32 bij Oldeholtwolde. Twee auto’s vliegen bij een botsing in brand. De omstanders twijfelen geen moment. “Ik dacht niet na over de mogelijke gevaren of explosies.”
Rond vijf uur komt een auto met daarin een echtpaar stil te staan op de snelweg. Twee auto’s weten de stilstaande wagen te ontwijken, de derde knalt erbovenop. Beide auto’s vliegen in brand.
Hannis Kras is buschauffeur en rijdt met een bus met jong-Vitessespelers naar Arnhem als hij op de andere rijbaan enorme vuurbal ziet. “Ik dacht dat er een vliegtuig was neergestort, zo’n enorme explosie was het.” Hij parkeert zijn bus en springt over de vangrail.

‘Die man moet eruit’

lees verder en video: http://www.hartvannederland.nl/nederland/friesland/2015/ik-dacht-deze-man-gaat-niet-voor-mijn-ogen-verbranden/
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #12 Gepost op: 19 december 2015, 02:04:47
! No longer available
 Omrop Fryslân
Gepubliceerd op 18 dec. 2015
Citaat
Bart Hoekstra hoefde er niet lang over na te denken toen hij afgelopen zaterdag twee brandende auto's tegenkwam op de A32. De beroepsmilitair uit Wolvega zette zijn eigen auto aan de kant, sprong over de vangrail en hielp de gewonde direct. Met behulp van anderen wist hij een 79-jarige man uit Heerenveen uit de auto te halen.
Samen sterk in de hulpverlening!