Foto nieuwe TS Amersfoort

Auteur Topic: Foto nieuwe TS Amersfoort  (gelezen 3559 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 11 september 2005, 21:51:13
Ja een heel mooi voertuig wat mij opviel waren de raare raampjes maar voor de rest is het een mooi plaatje! Hoe is de indeling van het voeretuig zit iedereen naar voren gericht zoals wij dat hier in leidschendam-voorburg ook gaan krijgen!

Groet ronald.

Brw Amersfoort

• Gast
Reactie #21 Gepost op: 14 september 2005, 09:21:10
okee

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 2 oktober 2005, 09:56:56
Er zijn nogal wat vragen over de opbouwer nou dat zal ik dan verklappen de vertegenwoordiger in Nederland is CITO techniek te Axel de manschappencabine is bij Brevet Frankrijk opgebouwd met de orgienele onderdelen van DAF (kunnen heel wat opbouwers van leren) bij Somati te Erembodegem is het voertuig afgebouwd het grootste voordeel van deze opbouw is dat als er onderdelen nodig zijn voor de manschappencabine je niet hoeft te zoeken van welk merk voertuig de opbouwers het hebben gebruikt (voorbeeld bij een MAN van Z. zitten mercedes onderdelen in de manschappencabine);D ;D

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #23 Gepost op: 2 oktober 2005, 11:54:07
Er zijn nogal wat vragen over de opbouwer nou dat zal ik dan verklappen de vertegenwoordiger in Nederland is CITO techniek te Axel de manschappencabine is bij Brevet Frankrijk opgebouwd met de orgienele onderdelen van DAF (kunnen heel wat opbouwers van leren) bij Somati te Erembodegem is het voertuig afgebouwd het grootste voordeel van deze opbouw is dat als er onderdelen nodig zijn voor de manschappencabine je niet hoeft te zoeken van welk merk voertuig de opbouwers het hebben gebruikt (voorbeeld bij een MAN van Z. zitten mercedes onderdelen in de manschappencabine);D ;D

Tenzij je voor een af-fabriek verlengde kabine kiest zoals bijvoorbeeld bij Scania en MAN mogelijk is. Er zijn dus nog andere alternatieven.

Gr
Erik

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 2 oktober 2005, 22:50:06

Ik denk dat de onderdelen eerder bij Renault vandaan komen. DAF en Renault gebruiken dezelfde kabine. Bij DAF heet hij de LF, bij Renault als ik het wel heb Midlum.

brw_sluis

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 3 oktober 2005, 07:05:22
Mooi ding ;)