0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Dat doe ik dus ook niet meer. Dinsdag was de laatste keer. Had m'n pager in het voertuig laten liggen en het voertuig afgesloten. Toen er dus een brandmelding kwam (brandmelding in bedrijf, prio1). Idereen beneden maar wachten tot de chauffeur het voertuig open deed, maar die chauffeur kwam maar niet. Stom stom stom
worden de voertuigen bij jullie afgesloten dan?
Als er niemand bij het voertuig aanwezig is wel. Ook uit een brandweerauto kunnen dingen ontvreemd worden.Het is volgens mij zo dat het *moet* aangezien er zich C2000 spul in het voertuig bevindt.
ook in de kazerne?
hier in ermelo staat alles open maar binnen 24 uur moet opgegeven worden of er een porto o.i.d. gestolen is zodat het geblokeerd kan worden en er dus niks meer mee gedaan kan worden.
Ik hoorde net dat onze pagers pas in 2018 komen, ze komen vanuit Australie per zwem-koerier....Dus dat duurt nog wel ff. Maar gelukkig doet het oude rooksignalen-systeem het nog goed. Alleen 's nachts wordt het wat lastiger! En we kunnen nog geen digitale rooksignalen maken! Dus voorlopig moeten we ons parallel meld systeem met het touwtje en de lege conservenblikken maar blijven gebruiken! :laugh: