Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 61506 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Melvin

  • Gast
Reactie #160 Gepost op: 13 november 2005, 22:16:22
Weet iemand waar je het tasje kan kopen / bestellen ??


firemanr

  • Gast
Reactie #161 Gepost op: 14 november 2005, 07:32:20
Weet iemand waar je het tasje kan kopen / bestellen ??

Ik zou even wachten met het zelf te kopen....Misschien dat er zoveel kapot gaan, dat die vanzelf aangeschaft worden. ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #162 Gepost op: 14 november 2005, 07:39:54
Ik zou even wachten met het zelf te kopen....Misschien dat er zoveel kapot gaan, dat die vanzelf aangeschaft worden. ;)

Zijn er in Terneuzen ook al kapot gegaan dan  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


firemanr

  • Gast
Reactie #163 Gepost op: 14 november 2005, 17:52:25
Zijn er in Terneuzen ook al kapot gegaan dan  ;)

Ja, gelijk dezelfde avond al...... ;D


brw_sluis

  • Gast
Reactie #164 Gepost op: 17 november 2005, 20:25:46
Weet iemand waar je het tasje kan kopen / bestellen ??

Die besteld wel een van de beroeps van brw terneuzen hoor ;)

Ik kan ook een infostream kopen als ik wil, en als het mag van de commandant dusja ;)


firemanr

  • Gast
Reactie #165 Gepost op: 18 november 2005, 00:46:49
Heb van de week een oproep gemist en vraag me niet waarom? Hij is niet doorgekomen op mn pager, maar lullig is het wel. >:( >:( Iemand een idee?


Melvin

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 18 november 2005, 01:14:42
Waarom ???

Hahaha, vervang je de batterij elke week ? ik heb vandaag een mailtje gehad dat je de batterij elke week moet vervangen omdat de ontvangststerkte samenhangt met de batterij. Dus hoe minder sterk de batterij hoe mindere ontvangst je hebt.

Groeten Melvin


firemanr

  • Gast
Reactie #167 Gepost op: 18 november 2005, 01:41:37
Waarom ???

Hahaha, vervang je de batterij elke week ? ik heb vandaag een mailtje gehad dat je de batterij elke week moet vervangen omdat de ontvangststerkte samenhangt met de batterij. Dus hoe minder sterk de batterij hoe mindere ontvangst je hebt.

Groeten Melvin

Dat antwoord hoorde ik gisteravond van Willy, maar ten eerste vervang ik elke week mn batterijen, en ten tweede was die dinsdag nog 3/4 vol..... :-\
Dus als er in den lande ook zulke dingen voorkomen, zou ik wel eens willen weten of iemand weet hoe dat komt.... ;)


brw_sluis

  • Gast
Reactie #168 Gepost op: 18 november 2005, 13:02:51
Heb van de week een oproep gemist en vraag me niet waarom? Hij is niet doorgekomen op mn pager, maar lullig is het wel. >:( >:( Iemand een idee?

Dat hebben ze bij sluis ook wel eens... bij de piepertest (p2000) dan is er telkens 1 iemand die de test niet doorkrijgt dus ik vind het ook raar


Gast48368

  • Gast
Reactie #169 Gepost op: 18 november 2005, 13:09:52
Heb van de week een oproep gemist en vraag me niet waarom? Hij is niet doorgekomen op mn pager, maar lullig is het wel. >:( >:( Iemand een idee?

Ik heb mij laten vertellen dat ze met een pager NIET kunnen garanderen dat een oproep aankomt................een smsje komt altijd aan, maar dit dus niet............ik heb het ook eens gehad, en met mij vele collega's...............hulde aan het moderne C2000  :-X :-X :-X :-\