Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 60290 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 16 september 2005, 00:37:12
Haha maar even zonder grappen  ;D Ben benieuwd of ik er wakker van ga worden. Deze week hadden we een alarmering en sommige van de ploeg hadden niet eens in de gaten dat hun pager afging, ze voelde wel iets trillen dus keken ze er toch maar even voor de zekerheid op. De pagers stonden allemaal op hard. Dus ik ben benieuwd wat jou bevindingen zijn van de pager Ronald of gebruik je al een ander merk  ;D

Ik wordt af en toe van die joker nog niet wakker, dus laat staan van dat geluidje van de infostream..... :-X
Gelukkig heb ik een vrouw die redelijk licht slaapt, dus krijg ik meestal een por.... :-\

 ;D ;D


delu

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 16 september 2005, 01:05:10
Als de mensen die hm hebben nou eens een mooie foto van maken en hier plaatsen.


firemanr

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 16 september 2005, 01:11:50
Als de mensen die hm hebben nou eens een mooie foto van maken en hier plaatsen.

hm? ???


Racoon

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 16 september 2005, 01:12:32
Het blijft toch jammer, hebben ze eindelijk na lang zoeken de ideale pager laten ontwikkelen aan de andere kant van de wereld blijkt deze ook weer vervelende minpunten te hebben.

Zonde hoor na een week al kapot, hoop niet dat je er problemen mee krijgt.

Denk dat ze zich maar eens moeten afvragen of ze niet beter de bravo800/br802 als semafoon voor p2000 moeten gaan goedkeuren deze word in usa ook heel veel gebruikt bij brandweer net als zn voor ganger de motorola advisor die is volgens mij de nummer 1 pager van de amerikaanse hulpdiensten.
en dan nog de apollo fp-a25 (jupiter) goedkeuren, dan heeft men keuze uit twee toch wel redelijk goede pagers, zo goed en sterk als de analoge ontvangers vind je toch niet.

Op zich is er niks mis met die pager...alleen blijkbaar geen deugdelijke holster die de display beschermt zoals dat wel het geval is bij de Jupiter en de Bravo. Dus wie zit hier wellicht wel markt in??  ;) ;D


Racoon

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 16 september 2005, 01:13:45
hm? ???

Denk dat hij bedoelt een foto van de Infostream met de screensaver aan met korpsnaam  ;) ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 16 september 2005, 01:20:14
Denk dat hij bedoelt een foto van de Infostream met de screensaver aan met korpsnaam  ;) ;D

hm....lijkt wel een enge ziekte.... ;D ;D

Zal morgen eens een fotootje maken..... ;)


Tazzie

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 16 september 2005, 12:24:50
was mijn foto niet mooi genoeg dan ?? ??? ??? ;D


Melvin

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 16 september 2005, 15:22:53
Op zich is er niks mis met die pager...alleen blijkbaar geen deugdelijke holster die de display beschermt zoals dat wel het geval is bij de Jupiter en de Bravo. Dus wie zit hier wellicht wel markt in??  ;) ;D

Haha ik heb ook al lopen zoeken naar een alternatief voor het lederen tasje maar nog niks gevonden.


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #28 Gepost op: 16 september 2005, 18:59:02
Eerste beschadigingen hier ook al gemeld. Schermpje is gewoon erg kwetsbaar.
Verder doet die Infostream het prima, alleen de duidelijkheid van de berichten laat nogal eens te wensen over, maar dat heeft met GMS te maken.

Gr
Erik


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #29 Gepost op: 17 september 2005, 10:37:09
alleen de duidelijkheid van de berichten laat nogal eens te wensen over, maar dat heeft met GMS te maken.

Waarom GMS de schuld geven? Analoog werd er toch ook meer verteld dan er thans in de P2000-melding staat? Nou dan kan de centralist diezelfde informatie ook met P2000 meegeven. Maar misschien zijn de centralisten wel niet als zodanig geinstrueerd......

Groeten, Peter.