0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Hoi allemaal,Er is vast al veel over gepraat hier maar ik ben hier pas sinds kort dus wil ik nog wel even het vuurtje opstoken.Wat vinden hullie van onze nieuwe pager. Jaja ik bedoel dus de Xstream. Ik ga zelf geen oordeel geven ben gewoon objectief. maar kan me voorstellen dat jullie dat willen. Nou ga je gang ik lees vanavond of zondag wel wat jullie er van vinden.Je kan ook de pol in vullen op mijn nog prille pas gestarte web-log. Het adres daar van is www.fireco.web-log.nl Kom op hulpverlenend Nederland en laat je stem horen.
nog een paar dagen (weekjes) en dan krijgt ons korps de nieuwe pager infostream x3........en dan zijn alle problemen opgelost
en nog een paar dagen w88, en dan zal ik de foto van de infostream X3 hier publiceren. De pager is inmiddels goedgekeurd door LARA... Ik ben zo benieuwd... jullie ook?
Dan wel mooie duidelijke foto's van alle kanten plaatsen he.
ja, want de foto op http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=12610.msg388710#msg388710 is nix .En inderdaad, er staan op internet geen fotos van de X3...kga mun best doen
Zo (iets) beter....?