Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 62035 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Firefighter Peter

• Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • Firefighter Peter
Reactie #260 Gepost op: 12 mei 2006, 23:23:49
Ja bedankt voor de mooie foto's  :)

Dat de antenne zichtbaar is vind ik wel appart. :D

Nou maar hopen dat ie ook echt goed werkt. ::)

Nog bedankt dat je de url op het scannerforum geplaatst hebt  ;D

Ja dat hoop ik ook, want heb er ondertussen heel veel werk aan gehad, waar ik niet op zat te wachten.
Het is ondertussen de 3e pager die ik ons korps verstrekken moest......
De aanhouder wint ;D ;D ;D ;D
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid

brutus

• Gast
Reactie #261 Gepost op: 13 mei 2006, 23:32:58
maar nu!!!!!!

de hamvraag... doet hij het gewoon goed.....Ik vind namelijk dat mijn pieper het gewoon goed doet maar dat hij gewoonweg niet hard genoeg gaat.......Is hier ook iets aan verandert of is het nog steeds hetzelfde domme zachte piepen......

Firefighter Peter

• Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • Firefighter Peter
Reactie #262 Gepost op: 14 mei 2006, 12:25:55
maar nu!!!!!!

de hamvraag... doet hij het gewoon goed.....Ik vind namelijk dat mijn pieper het gewoon goed doet maar dat hij gewoonweg niet hard genoeg gaat.......Is hier ook iets aan verandert of is het nog steeds hetzelfde domme zachte piepen......

het geluidsniveau is NIET aangepast. :(

brutus

• Gast
Reactie #263 Gepost op: 14 mei 2006, 12:38:48
ach ja natuurlijk  ;)

Ze zouden eens luisteren naar de mensen die er mee moeten werken die onder een auto liggen of andere werkzaamheden hebben waar je bijv. een overall bij aan hebt.....Ik weet dat een collega van ons al meerdere meldingen heeft gemist doordat hij domweg in een lawaaige ruimte was waar hij het ding niet hoorde.........

Echt waar het zijn echt kneuzen.....

Firefighter Peter

• Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • Firefighter Peter
Reactie #264 Gepost op: 15 mei 2006, 23:36:19
ach ja natuurlijk  ;)

Ze zouden eens luisteren naar de mensen die er mee moeten werken die onder een auto liggen of andere werkzaamheden hebben waar je bijv. een overall bij aan hebt.....Ik weet dat een collega van ons al meerdere meldingen heeft gemist doordat hij domweg in een lawaaige ruimte was waar hij het ding niet hoorde.........

Echt waar het zijn echt kneuzen.....

hee brutusch, ik denk dat ze naar je geluisterd hebben. Zie mijn site http://felkers.punt.nl voor de opvolger van de infostream x3  ;D ;D

brutus

• Gast
Reactie #265 Gepost op: 16 mei 2006, 13:05:23
mooiiii,

nou ik zou al blij zijn als ik dat ding in een oplader kan zetten ipv een aaa batterij te vervangen 1x in de zoveel dagen.
en waterdicht, nou ze gaan het nog eens leren....Ik hoop dat hij goed gekeurd wordt en ik heb dan ook de stille hoop dat hij misschien iets harder gaat...hahahaha

gr ;D

SARwacht

• Forum gebruiker
  • Hulpverlening is MIJN ding!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #266 Gepost op: 6 juni 2006, 17:45:02
De X3 pagers zijn hier op Goeree Overflakkee ook inmiddels uitgeleverd.
De analoge signalen blijven nog gedurende 3 a 4 weken in de lucht en dan is het echt over :'(

Jammer dat ze de pagers zonder de lederen (beschermende) tasjes hebben geleverd.
De eerste diepe krassen zitten er bij sommigen al op, toch een beetje gemiste kans denk ik ::)

Ook het piepen is niet echt om over naar huis te schrijven.

Wie weet komt er nog eens een hufterproof versie op de markt die piept zoals de Quatrinno's of zoals de pager van hierboven(??)

gr,

Paul
Centralist Politie Meldkamer eenheid Rotterdam Verbindings-coördinator Ouddorpse Reddingsbrigade. Strandwacht ORB Ouddorp

Nozzle

• Forum gebruiker
Reactie #267 Gepost op: 6 juni 2006, 18:07:47

Wie weet komt er nog eens een hufterproof versie op de markt die piept zoals de Quatrinno's of zoals de pager van hierboven(??)

gr,

Paul
Het is gewoon jammer dat Swissphone de Nederlandse Flexmarkt te klein vindt, want zo moeilijk is het niet om een degelijke Flexpager te produceren. Kijk maar naar de Swissphone DE506.

zwaailampmaker

• Senior gebruiker
  • R & D- OGS
Reactie #268 Gepost op: 11 juni 2006, 00:53:51
inmiddels gebleken dat ze mechanisch net zo slecht zijn, we hebben al weer een paar gebroken schermen  :(
Nemo me impune lacessit

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #269 Gepost op: 11 juni 2006, 10:02:06
inmiddels gebleken dat ze mechanisch net zo slecht zijn, we hebben al weer een paar gebroken schermen  :(
Gingen ze "zomaar" stuk?Of is er moedwillig geprobeert ze stuk te krijgen.Toch vreemd dat ik legio berichten heb van mensen die zowel de oude Xstream hebben gehad en inmiddels de nieuwe hebben.Waar niets mee aan de hand is,geen gebroken schermen.Wordt het toch eens tijd om naar de drager van dat ding te kijken,en wellicht de drager zelf op te laten draaien voor de schade aan de pager.Het zou me niets verbazen als in ene de schade gevallen meteen tot 0 dalen  ::)