Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 60332 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #80 Gepost op: 26 september 2005, 22:32:29
Zijn er echt niet ergens van die hard plastice holstertjes te krijgen voor de infostream??
Wij krijgen ze binnen kort ook en met mijn werk in de tuinbouw moet ie toch echt tegen meerder stootjes kunnen per dag :-X
Nu met die moterola is het al af en toe dat ie protesteerd omdat ie te hard geraakt is door een of andere kist :-[ :-X

Ikzelf wil geen hoesjes gebruiken, die zitten mij in de weg. Je mag de mijne wel hebben  ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #81 Gepost op: 26 september 2005, 22:36:37
Waarom hebben mobiele telefoons (die heel de dag in je zak zitten) haast geen last van kapotte schermpjes...... :-X

Zou het gewoon een productiefout zijn dat er geen bescherm 'ruit' voor het LCD schermpje zit...... ??? ???
Een groot deel lomp gebruik,ik heb nu al diverse pagers gezien die al een poosje gebruikt werden.Maar nog niets mankeerde


Tazzie

  • Gast
Reactie #82 Gepost op: 26 september 2005, 23:26:16
das dus een opmerking van niks  >:(

Ik zelf heb niks geks met dat ding gedaan  en als je na 1 oefening je pager stuk hebt zoals een collega hier dan is er toch iets mis met dat ding.
Waarom krijg je er anders een brief bij dat het scherm zeer kwetsbaar is ?

Nee, de kwaliteit laat gewoon te wensen over bij deze infostream en heeft dus niks met lopm gebruik te maken


firemanr

  • Gast
Reactie #83 Gepost op: 26 september 2005, 23:35:11

Ikzelf wil geen hoesjes gebruiken, die zitten mij in de weg. Je mag de mijne wel hebben  ;D

Ik heb straks 2 van die dingen naast elkaar hangen, maar die hoesjes vind ik wel gemakkelijk.... ;)


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #84 Gepost op: 27 september 2005, 02:02:29
het werkelijke (glazen) display is in de kast nog een stuk groter dan het schermpje laat zien, verder is het kunststof schermpje enigsinds bol, om een wat panoramisch effect te geven.

vergeet verder niet dat de infostream ontwikkeld is als pager voor normaal dagelijks gebruik in particuliere situaties, daar gaat men er meestal anders mee om dan het ''wilde'' brandweer werk.

het enige  wat veranderd is t.o.v. de orginele infostream is dat er voor de brandweer een sterker kunstof behuizing gemaakt is, en verder mechanisch niet versterkt, het kastje tordeerd eenvoudig en komt het glazen display onder spanning te staan, bovendien is er erg dun glas gebruikt voor het display (2 plaatjes van 0,72mm op elkaar)

het display is gewoon erg groot (58x40mm), en de kast te zwak, de bijgeleverde houder beschemd ook verder niet veel, m.a.w. gauw stuk!

er zijn al korpsen waar 25% gesneuveld is, door 1 keer vallen, met de stoelarmleuning tegen het display als ze gaan zitten, of gewoon klem komen te zitten tijdens het werk!

wie de oplossing heeft mag het zeggen, ook een leer hoesje houdt niet zoveel tegen.

overigens zijn de meeste gsm schermpjes kleiner en vaak beter opgeborgen in de kast.
Nemo me impune lacessit


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #85 Gepost op: 27 september 2005, 02:44:25
nog even 2 fototjes van het testmodel en de huidige versie.

[verwijderd door de admin]
Nemo me impune lacessit


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #86 Gepost op: 27 september 2005, 10:00:21

Ikzelf wil geen hoesjes gebruiken, die zitten mij in de weg. Je mag de mijne wel hebben  ;D

Ik zal eerst eens kijken wat we er zelf bij krijgen anders hoor je het wel ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #87 Gepost op: 27 september 2005, 10:47:29
kan er niet op 1 of andere manier een schermpje overheen?  die iets bol is ofzo


het is toch een drama als strax na een inzet of bij n oefening of als je klem zit of ergens tegen aanstoot dat je pager meteen stuk is   


dan houd ik hier in ons korps mijn hart vast  :-X


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 27 september 2005, 14:25:16
ik heb nog geen probleem met die pager nu 4 grote branden meegemaakt en ingezet maar hij doet het nog steeds.


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #89 Gepost op: 27 september 2005, 16:10:20
Op deze link: http://www.scannerforum.nl/forum/viewtopic.php?t=4803 staat ook het een en ander. Inclusief foto's èn opname's als die nog online staan.