Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 61598 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #90 Gepost op: 27 september 2005, 16:56:12
das dus een opmerking van niks  >:(

Ik zelf heb niks geks met dat ding gedaan  en als je na 1 oefening je pager stuk hebt zoals een collega hier dan is er toch iets mis met dat ding.
Waarom krijg je er anders een brief bij dat het scherm zeer kwetsbaar is ?

Nee, de kwaliteit laat gewoon te wensen over bij deze infostream en heeft dus niks met lopm gebruik te maken
Ik kan er niks aan doen,die opmerking werdt tevens beaamt door een materiaalman van een korps die die pagers in beheer had  ::) ::)


ajax

  • Gast
Reactie #91 Gepost op: 27 september 2005, 18:27:28
Ik kan er niks aan doen,die opmerking werdt tevens beaamt door een materiaalman van een korps die die pagers in beheer had  ::) ::)

Ook wij lopen er al een weer een paar weken mee tot nu toe geen probelemen gister bij de inzet in Weesp toch echt geen normaal kantoor werk gedaan en hij doet het nog steeds


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #92 Gepost op: 28 september 2005, 18:14:26
Jammer dat het 'ruitje' bol is. Anders zou je er misschien een plexiglas plaatje overheen kunnen plakken, dat zou al een hoop gesneuvelde schermpjes schelen denk ik.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Gast48368

  • Gast
Reactie #93 Gepost op: 28 september 2005, 22:35:53
nog even 2 fototjes van het testmodel en de huidige versie.

eeehhhhhhhmmmmmmmm..........dan hebben wij dus een testmodel  ??? ::) ::) ::)


Gast48368

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 28 september 2005, 22:38:22
Een groot deel lomp gebruik,ik heb nu al diverse pagers gezien die al een poosje gebruikt werden.Maar nog niets mankeerde

Ow, ik geloof dat ze bij ons er al minimaal een dozijn hebben liggen in onderdelen, wij hebben ze sinds april ofzo, geloof ik.................. :-X :-\


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #95 Gepost op: 29 september 2005, 00:54:10
bij ''ons'' de nieuwe sinds mei/juni, 35 geleverd, 1 stuk bij aankomst, 7 met een kapot scherm.

nou werken er een aantal in de bouw, op scheepswerven en meer zwaar werk, en ja je hebt ze toch nodig, dus hou de pager maar bij je!

en reparatie is nog niet mogelijk (waarschijnlijk nooit, is gebazeerd op weggooien) en nieuwe pas in januari 2006 beschikbaar, dus er zijn alweer 3 korpsen in de omgeving die weer analoog alarmeren, die oudjes doen het bij ons nog best. ;D
Nemo me impune lacessit


firemanr

  • Gast
Reactie #96 Gepost op: 29 september 2005, 01:33:20
Ha, ik kwam er vandaag achter dat er meerdere muziekjes opzitten.... ;D Niet gek na 5 maanden op zak te hebben..... :-X :-X


brw_sluis

  • Gast
Reactie #97 Gepost op: 29 september 2005, 07:41:29
Ik zal vrijdag eens een foto maken van de pagers van Brandweer Sluis ;D


Gerben01

  • Gast
Reactie #98 Gepost op: 29 september 2005, 12:13:35
Wie va njullie weet wanneer de ambulancedienst hier de p2000 gaat gebruiken? (Harderwijk en omgeving)


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #99 Gepost op: 29 september 2005, 12:25:59
Ik heb straks 2 van die dingen naast elkaar hangen, maar die hoesjes vind ik wel gemakkelijk.... ;)

Zoveel codes nodig dat ze niet in 1 pager kunnen soms?

Gr
Erik