Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 61616 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

delu

  • Gast
Gepost op: 11 september 2005, 20:32:00
hoi,

welke regio's gebruikt de infostream al?

En zijn jullie tevreden of juist niet?

Vertel eens wat voordelen en nadelen van deze pager.




ajax

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 12 september 2005, 01:04:19
de regio gooi en vechtstreek gebruikt ze


firemanr

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 12 september 2005, 01:18:28
De gemeente Terneuzen gebruikt ze al deels. Sommige kernen hebben nog de analoge pieper. Zelf heb ik er al 1 voor het fotograferen vanaf juli....Ik vind ze prima werken.


Target77

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 12 september 2005, 03:20:47
Gemeentelijke Brandweer Borsele is ook al operationeel met de infostream... en naar mijn mening naar volle tevredenheid  ;)


Tazzie

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 12 september 2005, 20:11:34
:-[ :-[ :-[

ik gebruik(te hem tot vanmiddag.
vorige week dinsdag gekregen met een begeleidende brief erbij dat het scherm snel stuk kan gaan, oppassen met bureaustoel  enzo.
Helaas zit ik niet op een bureaustoel.
Vandaag geen gekke dingen gedaan op mijn werk, ben beetje aan het verbouwen op het gemeentehuis, met gipsplaten enzo,
ik kan me ook niet herinneren da tik hem gestoten heb of zo, hij hangt gewoon in de leren tas aan mijn broekriem.
toen ik thuis kwam moes tik toch even slikken toen ik me 1 week oude pager zag.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #5 Gepost op: 12 september 2005, 20:17:24
De gemeente Terneuzen gebruikt ze al deels. Sommige kernen hebben nog de analoge pieper. Zelf heb ik er al 1 voor het fotograferen vanaf juli....Ik vind ze prima werken.

Weet je wanneer Terneuzen precies de piepers krijgt??
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 12 september 2005, 20:20:28
:-[ :-[ :-[

ik gebruik(te hem tot vanmiddag.
vorige week dinsdag gekregen met een begeleidende brief erbij dat het scherm snel stuk kan gaan, oppassen met bureaustoel  enzo.
Helaas zit ik niet op een bureaustoel.
Vandaag geen gekke dingen gedaan op mijn werk, ben beetje aan het verbouwen op het gemeentehuis, met gipsplaten enzo,
ik kan me ook niet herinneren da tik hem gestoten heb of zo, hij hangt gewoon in de leren tas aan mijn broekriem.
toen ik thuis kwam moes tik toch even slikken toen ik me 1 week oude pager zag.


slik :-X

zonde
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


firemanr

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 13 september 2005, 00:32:21
Weet je wanneer Terneuzen precies de piepers krijgt??

Sluiskil heeft ze al, wanneer Terneuzen ze krijgt, weet ik niet. :-\

Als je Bley mag geloven, zullen ze uit moeten delen VOOR volgende week woensdag, dan is het analoge tijdperk voor Zeeland afgelopen. ;)


delu

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 13 september 2005, 00:55:27
:-[ :-[ :-[

ik gebruik(te hem tot vanmiddag.
vorige week dinsdag gekregen met een begeleidende brief erbij dat het scherm snel stuk kan gaan, oppassen met bureaustoel  enzo.
Helaas zit ik niet op een bureaustoel.
Vandaag geen gekke dingen gedaan op mijn werk, ben beetje aan het verbouwen op het gemeentehuis, met gipsplaten enzo,
ik kan me ook niet herinneren da tik hem gestoten heb of zo, hij hangt gewoon in de leren tas aan mijn broekriem.
toen ik thuis kwam moes tik toch even slikken toen ik me 1 week oude pager zag.

Het blijft toch jammer, hebben ze eindelijk na lang zoeken de ideale pager laten ontwikkelen aan de andere kant van de wereld blijkt deze ook weer vervelende minpunten te hebben.

Zonde hoor na een week al kapot, hoop niet dat je er problemen mee krijgt.

Denk dat ze zich maar eens moeten afvragen of ze niet beter de bravo800/br802 als semafoon voor p2000 moeten gaan goedkeuren deze word in usa ook heel veel gebruikt bij brandweer net als zn voor ganger de motorola advisor die is volgens mij de nummer 1 pager van de amerikaanse hulpdiensten.
en dan nog de apollo fp-a25 (jupiter) goedkeuren, dan heeft men keuze uit twee toch wel redelijk goede pagers, zo goed en sterk als de analoge ontvangers vind je toch niet.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #9 Gepost op: 13 september 2005, 02:55:23
Het blijft toch jammer, hebben ze eindelijk na lang zoeken de ideale pager laten ontwikkelen aan de andere kant van de wereld blijkt deze ook weer vervelende minpunten te hebben.

Zonde hoor na een week al kapot, hoop niet dat je er problemen mee krijgt.

Denk dat ze zich maar eens moeten afvragen of ze niet beter de bravo800/br802 als semafoon voor p2000 moeten gaan goedkeuren deze word in usa ook heel veel gebruikt bij brandweer net als zn voor ganger de motorola advisor die is volgens mij de nummer 1 pager van de amerikaanse hulpdiensten.
en dan nog de apollo fp-a25 (jupiter) goedkeuren, dan heeft men keuze uit twee toch wel redelijk goede pagers, zo goed en sterk als de analoge ontvangers vind je toch niet.

in nederland dus ook al bij meerdere korpsen, als vervanger van de kapotte infostream, deze zijn even niet leverbaar, en de 800/802 is ook nog eens 1/3 van de prijs van de infostream.
Nemo me impune lacessit