Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 60336 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Melvin

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 13 september 2005, 07:34:58
Sluiskil heeft ze al, wanneer Terneuzen ze krijgt, weet ik niet. :-\

Als je Bley mag geloven, zullen ze uit moeten delen VOOR volgende week woensdag, dan is het analoge tijdperk voor Zeeland afgelopen. ;)

Wij ( post Mauritsfort ) hebben ze sinds vorige week woensdag. Volgens mij hebben Sas v Gent en Biervliet ze ook al.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #11 Gepost op: 13 september 2005, 07:41:32
Wij ( post Mauritsfort ) hebben ze sinds vorige week woensdag. Volgens mij hebben Sas v Gent en Biervliet ze ook al.

We zullen het wel zien wanneer terneuzen ze krijgt  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Tazzie

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 14 september 2005, 00:06:22


Zonde hoor na een week al kapot, hoop niet dat je er problemen mee krijgt.


ik zou niet weten wat voor problemen ik ermee zou moeten krijgen.

ik krijg hem van de brandweer en dat dat ding stuk gaat kan ik toch echt niks aan doen bij gewoon gebruik .
maar ik ben na vandaag niet de enigste bij ons in het korps.
Vanavond na de oefening stond een collega mijn pager te bekijken , met stuk scherm.
Tjonge ook zonde zei ie.
Ach nee he zegt die ineens, mijne is ook stuk.
En waarempel, met de oefening vanavond was zijn pagerscherm ook stuk gegaan.

toch kan ik het niet volgen, waarom er niet simpel een harder glasscherm of zo op de pager gemaakt kan worden.
een mobiele telefoon met kleuren scherm daar loop ik alle dagen mee in mijn broekzak en daar gebeurd toch ook niks mee.


delu

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 14 september 2005, 02:40:25
ik zou niet weten wat voor problemen ik ermee zou moeten krijgen.

ik krijg hem van de brandweer en dat dat ding stuk gaat kan ik toch echt niks aan doen bij gewoon gebruik .
maar ik ben na vandaag niet de enigste bij ons in het korps.
Vanavond na de oefening stond een collega mijn pager te bekijken , met stuk scherm.
Tjonge ook zonde zei ie.
Ach nee he zegt die ineens, mijne is ook stuk.
En waarempel, met de oefening vanavond was zijn pagerscherm ook stuk gegaan.

toch kan ik het niet volgen, waarom er niet simpel een harder glasscherm of zo op de pager gemaakt kan worden.
een mobiele telefoon met kleuren scherm daar loop ik alle dagen mee in mijn broekzak en daar gebeurd toch ook niks mee.

Ja mag toch hopen dat ze contact hebben opgenomen met infostream dat ze acuut de produktie stop moeten zetten, en pas weer verder gaan met betere schermen.
anders leven die infostream pagers niet lang  bij brandweer een ambulance, en zonde dan van al dat geld, of zouden ze garantie erop hebben dat ze ze kunnen terug sturen naar australie.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #14 Gepost op: 14 september 2005, 13:46:33
Ja mag toch hopen dat ze contact hebben opgenomen met infostream dat ze acuut de produktie stop moeten zetten, en pas weer verder gaan met betere schermen.

Acuut stop zetten? Dat lijkt me sterk, want dit is geen nieuw probleem, het speelt al sinds de goedkeuring (9 maanden geleden).

Groeten, Peter.


delu

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 14 september 2005, 16:30:32
Acuut stop zetten? Dat lijkt me sterk, want dit is geen nieuw probleem, het speelt al sinds de goedkeuring (9 maanden geleden).

Groeten, Peter.

Ja maar dit is toch te triest voor woorden!

Nou ze gaan echt verantwoord om met onze belasting centen hoor.

Waarom ,waarom is deze pager dan goedgekeurd, en moet heel hulpverlenend Nederland deze  "kloemel" gaan gebruiken.

Als er van de 100 al 25 kapot zijn na 3 maanden ,tsja dan duurt het niet lang voordat ze allemaal kapot zijn he, of ben ik nou gek.

En dan weer nieuwe infostreams bestellen?  ::)

Die fabrikant lacht zich kapot dan volgens mij, hij heeft dan de hoogste semafoon produktie van de wereld.

Netwerk is perfect dat flex, en laten ze de hulpdiensten kiezen uit de bravo800/802 of de jupiter, en hoop dat er misschien over  5 jaar een betere pager op de markt is.


Heidebrandje

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 15 september 2005, 11:08:04
we hebben ze hier nu bijna een maand in de regio maar hoor weinig klachten


Melvin

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 15 september 2005, 22:45:25
Het enigste minpuntje dat ik tot nu ben tegengekomen is dat het geluid bij een alarmering zachter is dan bij de Quattrino die we eerst hadden.


firemanr

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 15 september 2005, 22:50:38
Het enigste minpuntje dat ik tot nu ben tegengekomen is dat het geluid bij een alarmering zachter is dan bij de Quattrino die we eerst hadden.

Nu schrik je voorzichtig wakker..... ;D ;)


Melvin

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 15 september 2005, 22:57:39
Nu schrik je voorzichtig wakker..... ;D ;)

Haha maar even zonder grappen  ;D Ben benieuwd of ik er wakker van ga worden. Deze week hadden we een alarmering en sommige van de ploeg hadden niet eens in de gaten dat hun pager afging, ze voelde wel iets trillen dus keken ze er toch maar even voor de zekerheid op. De pagers stonden allemaal op hard. Dus ik ben benieuwd wat jou bevindingen zijn van de pager Ronald of gebruik je al een ander merk  ;D