Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 61692 keer)

0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #140 Gepost op: 28 oktober 2005, 15:43:35
Dat doe ik dus ook niet meer. Dinsdag was de laatste keer. Had m'n pager in het voertuig laten liggen en het voertuig afgesloten. Toen er dus een brandmelding kwam (brandmelding in bedrijf, prio1).
Idereen beneden maar wachten tot de chauffeur het voertuig open deed, maar die chauffeur kwam maar niet.   :(

Stom stom stom  :-\

worden de voertuigen bij jullie afgesloten dan?
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #141 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:49:49
worden de voertuigen bij jullie afgesloten dan?
Als er niemand bij het voertuig aanwezig is wel. Ook uit een brandweerauto kunnen dingen ontvreemd worden.

Het is volgens mij zo dat het *moet* aangezien er zich C2000 spul in het voertuig bevindt.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #142 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:50:37
Als er niemand bij het voertuig aanwezig is wel. Ook uit een brandweerauto kunnen dingen ontvreemd worden.

Het is volgens mij zo dat het *moet* aangezien er zich C2000 spul in het voertuig bevindt.

ook in de kazerne?
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #143 Gepost op: 28 oktober 2005, 18:11:59
hier in ermelo staat alles open maar binnen 24 uur moet opgegeven worden of er een porto o.i.d. gestolen is zodat het geblokeerd kan worden en er dus niks meer mee gedaan kan worden.


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #144 Gepost op: 28 oktober 2005, 18:41:13
ook in de kazerne?
Nee, niet in de kazerne. De kazerne is uitgerust met een inbraakalarm (met doormelding naar (P)AC).


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #145 Gepost op: 30 oktober 2005, 17:33:31
Ik hoorde net dat onze pagers pas in 2018 komen, ze komen vanuit Australie per zwem-koerier....
Dus dat duurt nog wel ff. Maar gelukkig doet het oude rooksignalen-systeem het nog goed.
Alleen 's nachts wordt het wat lastiger! En we kunnen nog geen digitale rooksignalen maken! Dus voorlopig moeten we ons parallel meld systeem met het touwtje en de lege conservenblikken maar blijven gebruiken!

 :)  ;)  :D  ;D  >:(  :(  :o  8)  ???  ::)  :P  :-[  :-X  :-\  :-*  :'(  :laugh:
TWITTER foto's suck....


firemanr

  • Gast
Reactie #146 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:49:16
hier in ermelo staat alles open maar binnen 24 uur moet opgegeven worden of er een porto o.i.d. gestolen is zodat het geblokeerd kan worden en er dus niks meer mee gedaan kan worden.


Of het binnen 24 uur gedaan wordt of daarbuiten, maakt niet uit. Vanaf het punt dat ie gestolen opgegeven is, wordt ie vanuit de AC gedeactiveerd en kun je der niks meer mee. ;)


Target77

  • Gast
Reactie #147 Gepost op: 31 oktober 2005, 02:58:17
Ok..maar ik geloof dat we nu al aardig off-topic aan het raken zijn.  ;)


Gast48368

  • Gast
Reactie #148 Gepost op: 2 november 2005, 22:00:48
Ik hoorde net dat onze pagers pas in 2018 komen, ze komen vanuit Australie per zwem-koerier....
Dus dat duurt nog wel ff. Maar gelukkig doet het oude rooksignalen-systeem het nog goed.
Alleen 's nachts wordt het wat lastiger! En we kunnen nog geen digitale rooksignalen maken! Dus voorlopig moeten we ons parallel meld systeem met het touwtje en de lege conservenblikken maar blijven gebruiken!

 :)  ;)  :D  ;D  >:(  :(  :o  8)  ???  ::)  :P  :-[  :-X  :-\  :-*  :'(  :laugh:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel lijkt me dat....... ;D


ajax

  • Gast
Reactie #149 Gepost op: 2 november 2005, 23:32:22
vandaag nieuw tasje gekregen moet zeggen ziet er goed uit temisten verlost van die klip