Wie gebruikt de Infostream al?

Auteur Topic: Wie gebruikt de Infostream al?  (gelezen 61517 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #240 Gepost op: 31 januari 2006, 23:03:55
Weet iemand wat een Infostream per stuk kost? Zou dit geen leuke vervanger van de Infostream zijn?

http://www.pagershop.nl/proone.html

(....)
    
Voorbeeld: Ingevoerde capcodes in een Pager waarbij we bunschoten als voorbeeld nemen.

Capcode 1 : 0706507 = Bevelvoerders Bunschoten
Capcode 2 : 0706508 = Duikploeg Bunschoten
Capcode 3 : 0706509 = Blusgroep 1 Bunschoten
Capcode 4 : 0706510 = Blusgroep 2 Bunschoten
Capcode 5 : 0706511 = Blusgroep 3 Bunschoten
Capcode 6 : 0706512 = De krant
Capcode 7 : 0706514 = IOVD Baarn, Eemnes Soest
Capcode 8 : 0706517 = n.n.b
Capcode 9 : 0706518 = n.n.b

Zoals je ziet heeft iedere persoon of groep een eigen capcode toegewezen gekregen. Indien er dus een alarmmelding komt als voorbeeld: Uitslaande brand dorpstraat 43 bij Pagershop.nl zullen dus alle capcodes gealarmeerd moeten worden, er zal dan een Group Call over het P2000 netwerk worden verstuurd waarin de capcodes 0706507 tot 0706518 geactiveerd worden. De pager zal deze oproep ontvangen en bij de voorgeprogrammeerde capcode in de pager de alarmmelding op het display zichtbaar maken. Bovenstaande situatie geeft de huidige manier van alarmeringen weer.

Echter indien een bepaald persoon meerdere capcodes binnen 1 capcode group in de pager voorgeprogrammeerd heeft staan, zal hij het alarmbericht slechts 1 x kunnen aflezen.

Voorbeeld:De Bevelvoerder met capcode 0706507 heeft alle andere capcodes van zijn groep ook in zijn pager geprogrammeerd echter hij ziet maar 1 melding op zijn display en wel die van de laagste capcode. In feite weet hij dus NIET of iedereen wel gealarmeerd is! Om dit probleem op te lossen is er nu dus de:

Pro0ne+ Professional met Multiple Dynamic Groupcall ontvangst.

Bij de Pro0ne+ Professional worden dus alle berichten zichtbaar op het display van alle capcodes geprogrammeerd in de pager. Wij noemen dit : Multiple Dynamic Groupcall ontvangst. U zult natuurlijk begrijpen dat deze mogelijkheid een heleboel toepassingen mogelijk maakt o.a.:

    * Een Monitor pager , immers alle oproepen kunnen eenvoudig gechecked worden.
    * Indien u 1 bepaalde capcode s’nachts wilt volgen zet u de rest uit en deze alleen aan.
    * Niet meer afhankelijk van Prio Flagging meegestuurd door netwerk provider.
    * Daadwerkelijke uitrukken van elk materiaal of blusgroep is nu zichtbaar.

Nog vragen? Of meer uitleg nodig? Stel ze op het Forum van ons!

U zult begrijpen dat software laten maken geld kost helaas noodzaakt dit ons om de Pr0ne+ Professional ietsjes duurder te maken en wel:

Pro0ne+ pager: 119.- / Programmer 24.95
Voordeelprijs Pro0ne Pager + interface: 129.- (inclusief BTW)
Bijkomende verzendkosten: 4.95


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #241 Gepost op: 1 februari 2006, 19:06:13
Weet iemand wat een Infostream per stuk kost? Zou dit geen leuke vervanger van de Infostream zijn?

http://www.pagershop.nl/proone.html

(....)
    
Voorbeeld: Ingevoerde capcodes in een Pager waarbij we bunschoten als voorbeeld nemen.

Capcode 1 : 0706507 = Bevelvoerders Bunschoten
Capcode 2 : 0706508 = Duikploeg Bunschoten
Capcode 3 : 0706509 = Blusgroep 1 Bunschoten
KNIP

Dat kan een alternatief voor de Xstream ja. En het werkt erg leuk moet ik zeggen die 'Multiple dynamic group calls'. Je kan dus zien wie er allemaal uitgegaan is (mits je die code's in je pager hebt staan natuurlijk).


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #242 Gepost op: 1 februari 2006, 19:43:23
Weet iemand wat een Infostream per stuk kost? Zou dit geen leuke vervanger van de Infostream zijn?

Pro0ne+ pager: 119.- / Programmer 24.95
Voordeelprijs Pro0ne Pager + interface: 129.- (inclusief BTW)
Bijkomende verzendkosten: 4.95

wanneer je de pro-one per 10 stuks koopt bij de importeur en zonder programmer (je hebt er maar 1 nodig) en ex.btw,(die betaald de brandweer ook niet) kosten ze nog maar 75,00 euro, de infostream kost bij de 'LARA' 254,00 euro, ook ex. btw
Nemo me impune lacessit


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #243 Gepost op: 1 februari 2006, 19:54:44
wanneer je de pro-one per 10 stuks koopt bij de importeur en zonder programmer (je hebt er maar 1 nodig) en ex.btw,(die betaald de brandweer ook niet) kosten ze nog maar 75,00 euro, de infostream kost bij de 'LARA' 254,00 euro, ook ex. btw

Dus voor 3 pro-one's heb je 1 infostream...... ik zou het wel weten!!!  ;D ;D ;D


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #244 Gepost op: 2 februari 2006, 20:46:41
De ProOne's zijn feitelijk Bravo 802 pagers, die speciaal voor NL van speciale firmware zijn voorzien. Ik las op een buitenelandse site met allerlei pager-nieuws dat in Amerika ook korpsen lopen met die Bravo's na eerst een miskoop te hebben gedaan. Zijn kwalitatief erg goede pagers, ik heb er zelf ook met 1 voor BRUL en ZHZ na eerst een Jupiter (Apollo Gold) te hebben gehad.

groet,

Michel


Nozzle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #245 Gepost op: 7 februari 2006, 15:31:56
Zijn kwalitatief erg goede pagers,groet,

Tja, Motorola he  8)


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #246 Gepost op: 8 februari 2006, 02:48:29
Tja, Motorola he  8)

zag er afgelopen week een in een amerikaanse film, exact de zelfde behuizing als de pro-one, stond inderdaad motorola op ;D
Nemo me impune lacessit


fireco64

  • Gast
Reactie #247 Gepost op: 31 maart 2006, 06:57:43
Hoi allemaal,

Er is vast al veel over gepraat hier maar ik ben hier pas sinds kort dus wil ik nog wel even het vuurtje opstoken.
Wat vinden hullie van onze nieuwe pager. Jaja ik bedoel dus de Xstream. Ik ga zelf geen oordeel geven ben gewoon objectief. :-\
maar kan me voorstellen dat jullie dat willen. Nou ga je gang ik lees vanavond of zondag wel wat jullie er van vinden.
Je kan ook de pol in vullen op mijn nog prille pas gestarte web-log. Het adres daar van is
www.fireco.web-log.nl Kom op hulpverlenend Nederland en laat je stem horen.  ;)



IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #248 Gepost op: 31 maart 2006, 18:35:15
Nieuwe pager????  ???


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #249 Gepost op: 31 maart 2006, 18:43:37
Hoi allemaal,

Er is vast al veel over gepraat hier maar ik ben hier pas sinds kort dus wil ik nog wel even het vuurtje opstoken.
Wat vinden hullie van onze nieuwe pager. Jaja ik bedoel dus de Xstream. Ik ga zelf geen oordeel geven ben gewoon objectief. :-\
maar kan me voorstellen dat jullie dat willen. Nou ga je gang ik lees vanavond of zondag wel wat jullie er van vinden.
Je kan ook de pol in vullen op mijn nog prille pas gestarte web-log. Het adres daar van is
www.fireco.web-log.nl Kom op hulpverlenend Nederland en laat je stem horen.  ;)

Ik heb hem bij de andere meningen over de Infostream (xtream) gezet  ;)
Brandwacht 1e klas + WVD