een zeer frequente gehoorde reactie !
`Waarom er een kennismakingsplan moet worden opgesteld speciaal voor ambulancechauffeurs ontgaat mij `
kenningsmakingsplan ?
wat jou ontgaat heb ik proberen uit te leggen
:voor amb.chauffeurs en hap-chauffeurs elkaar beter te leren kennen.Zo dat ahv-ers een beetje het idee krijgen wat hap-chauffeur inhoud.
(vrij duidelijk dacht ik toch)
En dit is een van mijn favorieten: Probeer in jouw vak geen aansluiting te zoeken met een vakrichting waarin mogelijke je persoonlijke ambitie ligt.
Sorry hoor,
maar laten we er maar vanuit gaan dat dit alles een opzet is om aansluiting bij iets te zoeken,wat ik zo ambieer ?!?
daarom stel ik ook voor om met de hap-auto voor of evt.achter de ambulance te gaan rijden om zodoende de aandacht te trekken en evt.aansluiting te kunnen vinden ?
Ik moet zeggen dat ik de houding van
sommige amb.mensen erg arrogant vind.
Ik moet er wel bij zeggen dat het maar enkele zijn en wil ook absoluut niet iedereen over 1 kam scheren,ook iets wat sommige van hun zouden kunnen leren.
En deze mening is ook niet zomaar uit de lucht komen vallen.ik ben een vrij frequente bezoeker van verschillende forums en zodoende heb ik een vrij duidelijk beeld kunnen vormen.
Maar het alsog sommige denken dat iedere Hap-chauffeur dat beroep gekozen heeft om ooit tot de elite toe te mogen treden.
Sorry hoor,maar wat ik ook een vrij frequent gehoorde qoute is:we zijn er allemaal om mensen te helpen !
en dat doen we allemaal naar onze eigen mogelijkheden .
Ik hoop niet dat deze reactie niet verkeerd op word gevat door amb.personeel in zijn algemeenheid.
Dit is eigenlijk bedoeld voor enkele tussen jullie die dit bovenstaande idee hebben.
Vat het ook aub niet als belediging op,maar ik vond wel dat het eens gezegd mocht worden.
En hierbij vraag ik nogmaals:of alleen serieuze reacties hier gepost zouden kunnen worden.
Of wanneer je het er niet mee eens bent,probeer dan ieg gefundeerde argumenten te gebruiken.Elke iniatief is natuurlijk nog altijd welkom.