Balen zeg. Had verwacht dat je dan wel door zou worden geplaatst naar week 41. Geven ze ook aan op welke scores andere hoger scoorden dan? Wat ga je nu doen?
Ik kreeg dit via de mail:
Beste *******,
Voor de functie van politiekundige in de eenheid Noord-Nederland zijn alle positieve selectierapporten onderling vergeleken.
Helaas moeten we je meedelen dat jouw selectieresultaat niet tot de beste scores behoort. Andere kandidaten waren beter. Dit betekent dat jij ondanks je positieve rapport niet in aanmerking komt voor een opleidingsplaats en dat we je procedure beëindigen.
We danken je voor je interesse om bij de politie te werken en je inzet tijdens het selectietraject. We wensen je veel succes bij eventuele verdere sollicitaties. Mocht je besluiten opnieuw te solliciteren naar een politiefunctie, dan start opnieuw een selectieprocedure. Jouw huidige selectierapport blijft twee jaar geldig. Afhankelijk van de functie is het mogelijk dat je gedurende deze periode onderdelen van de selectie (deels) kunt overslaan.
Ik weet ook niet waarom ze mij niet doorzetten voor week 41, misschien omdat het voor politiekundige is?
Ik blijf nu gewoon bij justitie (tbs kliniek) werken. Ik heb daar een vast contract. Ik hoef daar ook niet perse weg, maar deze functie bij de politie leek mij een mooie uitdaging.