Vragen over internetfoto's hooligans

Auteur Topic: Vragen over internetfoto's hooligans  (gelezen 2868 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
  • Modelbouwer ût Fryslân ;D
    • Modelauto1/87
Reactie #10 Gepost op: 2 september 2005, 18:41:32
Je wordt er gewoon echt niet goed van als je dat ziet, zieke figuren  :-X

Neerschieten mocht de politie wat mij betrefd ook wel doen (op die hachelijke momenten ), maar dat zal het geweld bij de volgende wedstrijd alleen maar erger maken, die hooligans zullen zichzelf dan ook zwaarder gaan uitrusten.

En voor de wedstrijd waren er al opstootjes... ik had dan meteen die hele wedstrijd afgezegt voor supporters. En iedereen met voetbalkledij en de mensen die duidelijk voor de wedstrijd kwamen 3 keer verzoeken op te donderen en anders maar een schop onder de kont geven.( of wat dan ook maar nodig is om ze weg te krijgen )

Het hele probleem is gewoon dat een aantal figuren die opstootjes maken en dan beginnen de zwakzinnigen domweg mee te doen, maar goed probeer dat maar eens voor te zijn :-\  Uiteindelijk zal de politie de hoofd figuren wel kunnen herkennen en er zo uitpikken. Maar het jammere is dat er steeds weer nieuwe bij komen

Eveneens ben ik van mening dat het recht van privacy komt te vervallen zodra jij duidelijk op beeld een misdraagt, op zo'n moment ben jij schuldig...
Mocht je dan onverhoopt toch onschuldig zijn kan dat wel gerectificeerd worden. Maar dat zullen toch  maar enkelen  zijn.

De oplossing van het 5 jaar niet meer in het stadion is een top idee,  als je kijkt naar de reactie....geen noemens waardige opstootjes

Enja je kan je er hier wel druk om maken maar het schiet toch niet op. Zulke regels en wetten kunnen niet 1 - 2 - 3 doorgevoerd worden... jammer genoeg

Rest mij niks dan;

Hup holland hup  ;D   te zeggen


112Owolde

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 12 september 2005, 16:43:14
en van mij hoeven ze de criminelen op die video niet onherkenbaar te maken.... ongehoord asociaal gedrag...en de echte lafbekken nog met een capuchon over hun hoofd....bah..wordt er spontaan misselijk van

Film is gemaakt duur "supporters" zelf, bang om gepakt te worden dus. Alleen wel weer jammer voor ze dat de politie zelf ook uren beeldmateriaal heeft gemaakt.