Van mij mag je die man aanmelden voor een aandacht cursus.
Gelijk heb je.
Ik heb eens gaan vissen naar deze persoon, en hij is nogal berucht bij ProRail.
Hij denkt dat hij een onderzoeker is, maar in feite is het gewoon een nul met aandacht tekort.
Deze persoon is dan ook vakkundig onder de mat geveegd door een toevallig meelezende ProRail medewerker.
Mijn ervaring met branden van dit caliber is dat in de normale gang van zaken:
-toegangswegen worden gesloten IVM hulpverlening. (Is ook gebeurd door middel van het afsluiten van de snelweg-afritten)
-indien er verder geen direct gevaar voor omwonende is blijft het meestal ook bij deze maatregel.
-De spoorlijn in kwestie loopt in een kwart boog om het hotel, maar nadert het hotel niet dichter dan 400 meter.
-Zelfs als de rook wel de spoorlijn op ooghoogte zou doorkruisen, dan kijkt men of het verantwoord is om de blijven rijden, desnoods met lastgeving.
Jos.