Beste lezers,
Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd naar de RAVHM voor chauffeur.
Kunnen/willen jullie mij een beetje helpen met het inschatten van mijn kansen? Ik ben nogal zenuwachtig.
25 jaar oud, HBO opgeleid en werkzaam als groepsleerkracht in het voortgezet speciaal onderwijs.
Hobbymatig zéér actief als evenementenhulpverlener bij de plaatselijke afdeling van het Rode Kruis.
Hobbymatig rijd ik zeer veel motor (tot 13000 kilometer per jaar) en heb ik daarvoor 3 voortgezette rijopleidingen gevolgd die natuurlijk van pas zullen komen in het ambulancevak.
Ik heb ervaring in de basiszorg (aankleden, wassen, eten geven en helpen bij de toiletgang) met lichamelijk gehandicapten tijdens speciale kampen voor deze doelgroep.
Mijn sterke kanten zijn absoluut mijn communicatieve, sociale vaardigheden, inlevingsvermogen.
Ik kan goed in teamverband werken maar ben ook zeker niet bang zelfstandig te beslissen/handelen als dat nodig mocht zijn.
Ik heb nog geen rijbewijs C (er is mogelijkheid om die na een geslaagde werving en selectieprocedure te behalen)en geen certificaat ambulancechauffeur.
Mijn leeftijd maakt natuurlijk wel dat ik nog kneedbaar ben en nog heel lang mee kan. (goede investering dus)