0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
ANWBverkeerVerified account @ANWBverkeer 2h2 hours agoOp de #A1 Amsterdam -> Amersfoort, tussen Diemen en Muiden staat een auto in brand, drie rijstroken zijn dicht.
Rob Mueller @robmueller2302 2h2 hours ago#A1 #auto #brand #file https://pbs.twimg.com/media/CYInAGzWQAAWFVo.jpg
Romy ♛ @xRomyy__ 1h1 hour agoAuto in brand op de A1 #anwb #a1 #autobrand @ANWBverkeer
Tja... dan ga ik speculaas eten. Maar hoeveelheid water kan ik me voorstellen. 1 tank is vaak net niet genoeg voor autobrand om het voertuig af te blussen. Tweede tas tp en dus klaar.
Waarom is 1 tank niet genoeg dan? Met het minimum van 1500 liter zou je 95% van de autobranden met gemak uit moeten kunnen krijgen? Na 10 seconde sproeien met Hoge druk zijn alle vlammen al lang en breed weg en rest enkel het afblussen nog. Zelfs brandjes waarbij andere auto's aangestraald worden zouden met 1500 liter prima te blussen moeten zijn.
Ik zou zeggen, neem even contact op met de afdeling voorlichting van de Amsterdamse brandweer. Wellicht dat die jou meer kunnen vertellen.
Nou ben ik toch wel benieuwd naar de reden van middelbrand