De KNRM opent station in Huizen

Auteur Topic: De KNRM opent station in Huizen  (gelezen 51764 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

sjon

• Gast
Reactie #290 Gepost op: 12 november 2005, 12:32:03
Volgens mij heeft Henk niet gezegd dat hij altijd zelf zou uitvaren maar eerder dat de Seeker uit zou varen, ik ga er van uit dat henk niet de enige is met seeker vaart en dat er ook andere leden zijn bij de hoge die uit kunnen rukken.

9910001
Nou ik heb het nog nooit gezien.....

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #291 Gepost op: 12 november 2005, 15:39:22

Ik word hier zo moe van, vind je het erg als ik hierna op jou niet meer reageer mijheer Sjon, de anderen kennen je nu zo langzamerhand wel, dus weten nu waarom je iets naar voren brengt, alleen maar zoveel mogelijk schade toebrengen met een zeer laag waarheidsgehalte. Je bent alleen maar aan het katten, er komt niets aardigs uit. Ben je in het werkelijke leven ook zo?

Ga je gang, leef je uit hier, ik hoop dat het een goede therapie voor je blijkt en dat je deze rubriek daarbij niet naar de klote helpt  :(.

Henk

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #292 Gepost op: 12 november 2005, 16:08:13
Ik word hier zo moe van, vind je het erg als ik hierna op jou niet meer reageer mijheer Sjon, de anderen kennen je nu zo langzamerhand wel, dus weten nu waarom je iets naar voren brengt, alleen maar zoveel mogelijk schade toebrengen met een zeer laag waarheidsgehalte. Je bent alleen maar aan het katten, er komt niets aardigs uit. Ben je in het werkelijke leven ook zo?

Ga je gang, leef je uit hier, ik hoop dat het een goede therapie voor je blijkt en dat je deze rubriek daarbij niet naar de klote helpt  :(.

Henk
Verstandige beslissing Henk  ;)

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #293 Gepost op: 12 november 2005, 18:24:10
Prio 1 => uitsluitend in een levensbedreigende situatie.

Deze discussie is niet alleen voorbehouden aan reddingsbrigades/ KNRM, maar ook voor Ambulance, Brandweer en Politie. Veels te vaak alarmeert een meldkamer voor een prio 1, wat dus levensbedreigende situatie inhoudt, terwijl dat absoluut geen levensbedreigende situatie is. Een collum of andere # of een diabeet, of wat dacht je van alle onwel meldingen. Oke, in geval van paniek kan ik me voorstellen dat prio 1 beter is dan te laat komen, maar al die onwelmeldingen op het strand voor niks. . . . .

Nou ben ik niet lokaal bekend bij "het paard", maar op dit forum heb ik die lokatie vaker gelezen, dus mag ik ervan uitgaan dat de centralisten van een RAC/ MBA, als de bemensing van de reddingboten weten wat voor lokatie het is en waarom daar frequent wat "fout" gaat. Vastlopen heeft zo nu en dan ook z'n voordelen.

RR (zijn notebook is vastgelopen)

Als je je daar een beetje aan de boeien houdt is er niets aan de hand, maar gelukkig voor de KNRM-pot doet niet iedereen dat, denken dat vlak langs de dijk achter de vuurtoren van Marken, -ook wel vanwege zijn op een paard gelijkend silouet "het Paard"genoemd- ook wel voldoende water is.

MIS!!

Mathijs weet daar alles van, hè Matthijs..  ;)  ;D  ;D

Henk

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #294 Gepost op: 12 november 2005, 18:24:43
Verstandige beslissing Henk  ;)

Dank je Peter...

Henk

Xandor

• Maatschappelijkwerker/woonbegeleider meervoudige diagnostiek clienten
  • Forum gebruiker
  • Mede oprichter HOGE
    • Homepage
Reactie #295 Gepost op: 12 november 2005, 19:05:12

Nou Sjon, dat geeft wel aan hou weinig je werkelijk weet van wat er aan de hand is.
Het lijkt mij dan ook verstandig als je je verder onthoudt van welke opmerking dan ook,
iets nuttigs komt er toch niet uit en je vervuilt alleen de discussies.

Henk, ik weet hoe moeilijk het voor je is  ;D Maar laat die 'Sjonnie' maar gaan....

Iedereen weet hem volgens mij wel op waarde te schatten

Sander
Ex lid Reddingsbrigade Huizen Mede oprichter HOGE

sjon

• Gast
Reactie #296 Gepost op: 13 november 2005, 10:29:20

Henk

Henk, noem jij dan eens één klus waar je niet bij was in de afgelopen jaren, je kan het mooi opzoeken in je "akties" lijstjes op je eigen site....

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #297 Gepost op: 13 november 2005, 12:53:05
Ik kan er zo 10 opnoemen van de afgelopen 2 jaar. dat ik Hoge ken.. ? Dus doe nu niet of je HOGE kent, je raad er naar.. en je vervuilt daarmee de discussieen verengt hem  naar de bestaandsredenen van HOGE.. Terwijl er achter de bestaansredenen en de inzet procedures etc. gedachten zitten die als we die hier met z'n allen delen er veel aan zouden kunnen hebben..

Dan komen we ook achter de idee waarom de KNRM nu dat station in Huizen opent.. en hoe we misschien in toekomst kunnen komen de overige reddingsbrigades en hoge en brandweer korpsen, ambulancediensten en bergers kunnen gekomen tot een gezamenlijk incidentproces voor de vele kleine en grotere incidenten op de randmeren..

sjon

• Gast
Reactie #298 Gepost op: 13 november 2005, 14:54:13
Ik kan er zo 10 opnoemen van de afgelopen 2 jaar. dat ik Hoge ken.. ? Dus doe nu niet of je HOGE kent, je raad er naar.. en je vervuilt daarmee de discussieen verengt hem  naar de bestaandsredenen van HOGE.. Terwijl er achter de bestaansredenen en de inzet procedures etc. gedachten zitten die als we die hier met z'n allen delen er veel aan zouden kunnen hebben..

Dan komen we ook achter de idee waarom de KNRM nu dat station in Huizen opent.. en hoe we misschien in toekomst kunnen komen de overige reddingsbrigades en hoge en brandweer korpsen, ambulancediensten en bergers kunnen gekomen tot een gezamenlijk incidentproces voor de vele kleine en grotere incidenten op de randmeren..

noem ze eens op dan.....

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #299 Gepost op: 13 november 2005, 14:59:47
noem ze eens op dan.....

sjon, vertel eens wat jij allemaal doet op het water. Ben je lid van een reddingsbrigade? Vaar je wel eens op de randmeren? Waar komt al jou kennis vandaan? Ben je instructeur?