ik vind het wel jammer dat sjon (wie het ook moge zijn)geband word .
hij brengt feiten over alle groepen uit huizen en weet er dus wel het een en ander vanaf als hij belooft dat hij niet gaat schelden op henk (ik heb het gevoel dat het niet uitmaakt of je henk of hoge neerzet in je bericht)
al zijn beweringen worden ook niet tegen gesproken door h/h (HENK/HOGE) maar een beetje verdraait .
is h/h nu de enige (paticuliere organisatie, helpende passant,goedwillende burger, berger of dwarsliggende ex lid van een reddingsbrigade)op de wateren.
groeten duif
ps h/h ik heb je alle namen gegeven die ik tot nu toe gelezen heb ,de nette tenminste .
hoop ook dat sjon terug komt want alle info over de randmeren komt alleen bij h/h vandaan en die is ook niet helemaal onpartijdig denk ik
als hij zich maar netjes houd h/h levert critiek op alles wat er bestaat dus mag een ander dat ook op hen.
Er zijn hier op het forum meerdere partijen, die zich op de randmeren c.q. IJsselmeer gebied ophouden.. en geven Henk en z'n team ook van repliek.. En die doen dat hier al jaren, maar op een nette en constructieve manier..
Het is hier eenvoudig om iemand af te branden, waardoor iemand zich alleen in de verdediging drukt.
Henk z'n nevenactiviteiten hebben niets te maken met de doelen van dit forum..
Hoge is een vereniging met een bestuur en met meerdere leden. Dus niet alleen Henk Wijga.. Als je de gegevens van de Kamer van Koophandel respecteert. Kunnen we het hebben over de organisatie vereniging HOGE, Hier vertegenwoordigd door Henk, en sommige andere leden, ipv Henk als prive persoon.
Henk zou misschien slim zijn omdat ook duidelijker neer te zetten..
Ik stel voor dat je hier vragen stelt over in dit geval "Hoe Hoge zijn zaakjes regelt ?" "Waarom de KNRM de reddingsbrigade in Huizen overneemt ?"
Dan stel je kritische vragen die nog constructief zijn ook..
Want wie heeft hier zijn "service parameters helder op papier "
zijn, een heldere opdrachtgever en opdrachtnemers rol. Welke Reddingsbrigade heeft een complete RI&E en voldoet per1 januari 2006 volledig aan de ARBO-richtlijnen, Welke Reddingsbrigade heeft een compleet kwaliteitsplan over de medische zorg die ze leveren.
Als ik spreek over MedicalRescue.NL dat zijn we erg hard bezig om al die zaken voor elkaar te maken, en het word nog heel spannend of we alles voor 1 januari 2006 klaar hebben.. We veranderen simpelweg de wereld niet in 1 dag.. Maar er zit wel vooruitgang in, als gaat het mij persoonlijk niet snel genoeg..