Ik geloof dat ik niet de enige ben die niet geïnteresseerd is hoe het in die zandbak van Oma gaat.
Ik stel dan ook voor dat ze die voorbeelden er lekker buiten laat. In Nederland zijn de dingen nu eenmaal zo geregeld en dat accepteer je of niet.
Ik heb het over Nederland, ik vraag waarom er twee OvD-G's nodig zijn bij 1 slachtoffer. Als eentje nodig is om BOT te regelen omdat iemand een afgerukt handje en/of been heeft vraag ik waarom dat nodig is voor professionals in de ambulancezorg.
Ik betaal belasting en gun iedere Nederlander veel betere ambulancezorg. Ik geef de voorkeur aan een publiek stelsel met meer ambulancevoertuigen en personeel (met beter loon dan het huidige schooiersloontje als ze akkoord gaan met CAO voorstel). Alle MMA's de bijstand in, al die regelneven als OvD-G's, BOT reutelaars, adviseurs ook ander werk zoeken.
Ik stel hier hele relevante vragen omdat ik niet begrijp wat je 50 minuten on-scene kan of moet doen met deze patient. Ik heb al eerder geschreven dat het maar een paar handelingen zijn; tourniquets aanleggen, IV of IO en met grote spoed vertrekken per ambulance naar het dichtsbijzijnde traumacentrum. Ik schrijf dat omdat ik de patient zijn belang voorop zet en geen boodschap heb aan belang van systeem of wie dan ook.
Als de politie de AED afschaft post je ook niet dat het nu eenmaal zo geregeld is en de klagende politiemensen het moeten accepteren, je doet dat ook niet als halve forum klaagt over veiligheidsregio's die steeds meer brandweerwagens op eBay zetten dat ze nu eenmaal zo geregeld is en ze het moeten accepteren.
Waarom flik je het iedere keer wel bij mij?