Kijk aan, dan nu toch een foto van dit lang verwachte voertuig.
Appart dat het voertuig al reeds 6 maanden op naam heeft gestaan. Je zou toch niet verwachten dat de op/inbouw zo lang zou duren.
Ben benieuwd of het voertuig een beetje aan de verwachtingen kan doen van de gebruikers. Ze zijn natuurlijk MB gewend.
Jammer dat de dakset is uitgevoerd met een rood midden deel, geheel blauw en iets donkerder zou mooier zijn geweest.
Wat mij opvalt zijn de flitsers ? Onder de kentekenplaat? Wel erg laag zitten. Ook de takedown lights zien er iets anders uit dan op de mij bekende daksets.
Maar moet zeggen, ziet er goed uit.
Die lenskappen zijn vastgelegd en mogen naar mijn weten niet afwijken; alhoewel ze denk ik wel transparant hadden mogen zijn maar dat heb ik nog niet gezien bij een NL Vista... De takedowns lijken inderdaad op LED's, bijzonder, nooit eerder gezien, misschien een keer een close up?
Mbt de flashers onder de kentekenplaat; ik denk dat dat reflectiestickers zijn... Al zie ik dat bij gelijke modellen op Google weer niet terug.
Ik snap overigens niet hoe Haaglanden dit voertuig kan/mag laten rijden... Voldoet 0,0 aan de huisstijl; wat ik zelf uiteraard niet erg vind want ik vind hem mooi, maar ik kan me als 'afdwinger' van de huisstijl voorstellen dat je kippenvel krijgt als je dit ziet