Politie Hondengeleiders voertuigen

Auteur Topic: Politie Hondengeleiders voertuigen  (gelezen 235122 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #200 Gepost op: 8 januari 2011, 15:23:40
Voor korps Groningen zijn er 2 nieuwe voertuigen in aantocht!
Staan nu bij Radio Holland om klaar gemaakt te worden.
Betreft de nieuwe Touran 2.0 TDI DSG (incl. flippers)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #201 Gepost op: 8 januari 2011, 15:39:44
Voor korps Groningen zijn er 2 nieuwe voertuigen in aantocht!
Staan nu bij Radio Holland om klaar gemaakt te worden.
Betreft de nieuwe Touran 2.0 TDI DSG (incl. flippers)


Je bedoelt schakel flippers?
Als dat zo is VET NICE O0


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #202 Gepost op: 8 januari 2011, 18:09:51
Je bedoelt schakel flippers?
Als dat zo is VET NICE O0

Yeps, dat is zeker leuk! ;)


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #203 Gepost op: 12 januari 2011, 07:09:49

Merk voertuig: Volkswagen Transporter
Wagenparknummer: -
District: Nijmegen
Regio: Gelderland Zuid
Kenteken: 74-VRN-8
Bijzonderheden:


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #204 Gepost op: 12 januari 2011, 21:18:58
Voor korps Groningen zijn er 2 nieuwe voertuigen in aantocht!
Staan nu bij Radio Holland om klaar gemaakt te worden.
Betreft de nieuwe Touran 2.0 TDI DSG (incl. flippers)

Ook wel erg luxe voor een Touran. Weet iemand wat voor 'line' deze auto's zijn? Easyline/Trendline/Comfortline/ of highline?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #205 Gepost op: 12 januari 2011, 21:42:54
Jazeker, dat is de Comfortline uitvoering.
Tevens hadden de voertuigen een multifunctioneel stuur en donker glas vanaf de B stijl.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #206 Gepost op: 13 januari 2011, 07:31:48
Jazeker, dat is de Comfortline uitvoering.
Tevens hadden de voertuigen een multifunctioneel stuur en donker glas vanaf de B stijl.

Toch apart, een dure uitvoering kopen en het grootste gedeelte van de auto er uit ''slopen'' .... En dat tijdens tijden van bezuiniging.
Of hebben alle noodhulpauto's het ook?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #207 Gepost op: 13 januari 2011, 12:07:26
mijn vader werkt op de inbouwafdeling. Maar volgens hem halen ze er in amsterdam alleen de radio eruit, deze worden opgeslagen en het hele interieur word netjess losgehaald voor de kabels. Als dat gedaan is worden er een aantaaal onderdelen voor het scherm vervangen,En je hebt de navigatie + carkit. En dan zit je nog met de gaten voor de signalering. Maar bij burgerautos is het slopen erger dan bij noodhulpautos, Inprincipe laten ze de meeste opties gewoon zitten.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #208 Gepost op: 13 januari 2011, 18:31:37
Toch apart, een dure uitvoering kopen en het grootste gedeelte van de auto er uit ''slopen'' .... En dat tijdens tijden van bezuiniging.
Of hebben alle noodhulpauto's het ook?

Ja de meeste noodhulpauto's zijn hier in de comfortline uitvoering.
Zie ook die Touran 2011 van ZHZ en Limburg Noord in het noodhulp voertuigen topic, beide ook comfortline.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #209 Gepost op: 13 januari 2011, 20:06:00
mijn vader werkt op de inbouwafdeling. Maar volgens hem halen ze er in amsterdam alleen de radio eruit, deze worden opgeslagen en het hele interieur word netjess losgehaald voor de kabels. Als dat gedaan is worden er een aantaaal onderdelen voor het scherm vervangen,En je hebt de navigatie + carkit. En dan zit je nog met de gaten voor de signalering. Maar bij burgerautos is het slopen erger dan bij noodhulpautos, Inprincipe laten ze de meeste opties gewoon zitten.

We hebben het hier over een hondenvoertuig ... Niet over een (gewone) surveillance-wagen.
Nadeel is dat ze in Nederland gewoon écht geen voertuigen in/op kunnen bouwen. Boren, frezen en slopen. KLPD zaagt hele middenconsole's er uit.
Moet je eens zien hoe ze dat in de UsA doen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !