Politie en KMar Motoren

Auteur Topic: Politie en KMar Motoren  (gelezen 743738 keer)

0 gebruikers (en 95 gasten bekijken dit topic.

FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #1470 Gepost op: 17 februari 2013, 11:43:31
De GTs zijn iig wel mooie motoren en ik moet toegeven dat stopbordjes aan het uiterlijk afbreuk zouden doen (zoals bij zoveel motoren met stroomlijnkappen, tenzij mooi erin verwerkt).
Ik ga er even van uit dat uit de test met de demomotor gebleken is dat de GT goed voldoet als motor voor VTB (correct me if I'm wrong), maar hoeveel beter dan de RTs of Pans? Weegt dit op tegen het duurdere prijskaartje? Of geldt hier eventueel  een Haagse bonus >:D ?
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1471 Gepost op: 17 februari 2013, 11:44:57
Ik heb de oplossing wel hoor! Heb deze altijd bij me ;D


Haha!  ;D het welbekende spiegelei ;)!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1472 Gepost op: 17 februari 2013, 11:47:31
Ik heb de oplossing wel hoor! Heb deze altijd bij me ;D



De old school spiegelei en die draag je dan zeker zo bij je.  ;D ;D



Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1473 Gepost op: 17 februari 2013, 11:48:28
De GTs zijn iig wel mooie motoren en ik moet toegeven dat stopbordjes aan het uiterlijk afbreuk zouden doen (zoals bij zoveel motoren met stroomlijnkappen, tenzij mooi erin verwerkt).
Ik ga er even van uit dat uit de test met de demomotor gebleken is dat de GT goed voldoet als motor voor VTB (correct me if I'm wrong), maar hoeveel beter dan de RTs of Pans? Weegt dit op tegen het duurdere prijskaartje? Of geldt hier eventueel  een Haagse bonus >:D ?

De doorslag was oa de de vloeistofkoeling tov de luchtkoeling. Maar ook de rijeigenschappen bij (hele) lage snelheden. Begeleiden van paard en wagen. dat laatste dan ook weer icm de koeling. En zoveel scheelt de K niet met de RT in prijs hoor.
Vervolgens ligt het aan BMW welke motor zij als overheidsfiets in het zware segment aanbieden. K1300 is er uit. Dus dan blijft de 1600 over. Niet zo moeilijk.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1474 Gepost op: 17 februari 2013, 11:49:05
De old school spiegelei en die draag je dan zeker zo bij je.  ;D ;D



Klopt! Inclusief pofbroek en laag holster O0


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1475 Gepost op: 17 februari 2013, 11:56:13
Klopt! Inclusief pofbroek en laag holster O0



Hehehe, dat is echt old schoolshit. Gelukkig hebben we tegenwoordig iets veiligere kleding.


Marrk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #1476 Gepost op: 17 februari 2013, 12:05:50


Hehehe, dat is echt old schoolshit. Gelukkig hebben we tegenwoordig iets veiligere kleding.

Ik lul trouwens maar wat... Zo oud ben ik nog niet ;)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1477 Gepost op: 17 februari 2013, 12:08:43
Ik lul trouwens maar wat... Zo oud ben ik nog niet ;)

uhuh  :-X


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #1478 Gepost op: 17 februari 2013, 12:12:38
De old school spiegelei en die draag je dan zeker zo bij je.  ;D ;D



Ik zie een onderdeel dat ik vroeger graag "vergat"...... e050

Ik wees altijd wel mijn collega's erop dat ze hem vergaten  0098
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1479 Gepost op: 17 februari 2013, 12:24:09
Ook op sommige Duitse politiemotoren zitten ze tegenwoordig. Het is nog zoeken maar ik heb ze wel al gezien.

Nog even ter illustratie voor FD,