0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Serieus! Heb nergens problemen mee. En die merken etc zegt me helemaal niks.Gelukkig gaat het erom wat de gebruikers ervaren
Ja dat weten we. Maar dat blijft een vraag voor jou en voor mark en mij een weet. Maar misschien moet je eens wat aannemen van iemand die dagelijks op een k1600 rijdt.
Jammer dat bepaalde groepen binnen de politie zich altijd zo elitair willen profileren Daarnaast is de motor die BMW op de Motorbeurs had staan zowiezo niet goedgekeurd.
Maar ja Marrk, veel verder dat "zeggen we lekker toch niet, neem nou maar aan en dan toch niet" komen jullie ook niet. We hebben het hier niet over staatsgeheimen, slechts over lampjes op een motor. Je moet de boel ook niet overschatten.
Heren, heren, met uw welnemen wil ik graag - als belangstellende buitenstaander zogezegd - bemiddelen Ik ben evenals Jerommeke zeer benieuwd naar het antwoord op de door hem gestelde vraag. Mits een juist antwoord geen geheime informatie bevat, natuurlijk. Bij voorbaat hartelijk dank.
Verkeerspolitie_HGL @Verkeerspol_HGL#transportcontrole #Delfgauw #A13 i.s.m.. #ILENT #Douane #RDW en @Politie_Rdam Resultaten vanmiddag. ^GB pic.twitter.com/pM4XLkdPcd Hide photo Reply Retweet Favorite More