Voor wat betreft de topkoffer moet ik je gelijk geven, niet goed gekeken mijn fout. Heb hem eergisteren in het echt gezien en gereden.
Voor wat betreft de amberkleurige verlichting heb je gelijk met je art. Echter voldoen dit pitje aan de nieuwe regelgeving. Bij ons in AA zitten ze ook op de topkoffers van de ULM(F650gs/Transalp)
Lucky you, dat je op zo'n prachtfiets mag rijden.
De pit zal op zich voldoen aan de regelgeving. ECE R65, klasse 1, maar op de manier waarop hij is opgebouwd voldoet hij volgens mij niet aan de Regeling OGS. Feit blijft wel dat, zoals ook hierboven aangehaald wordt, deze pit zijn werk meer dan voldoende doet op het moment dat de motor op de vluchtstrook staat of ingezet wordt op het onderliggend wegennet.
Een motor gaat toch niet in Fend-Off (hoewel een motorrijder van RWS mij laatst vertelde dat de hoge heren hierover wel een discussie voeren momenteel) en met de amber pit achterop waarschuwt hij in ieder geval voldoende het achterop komend verkeer.
Daarnaast beschikt de gelukkige berijder van deze fiets ook nog over voldoende andere lampjes (waarschuwingslichten en blauw) mocht hij zijn zichtbaarheid met alleen de amber pit beneden peil vinden.