goed, zal mijn verhaal ook even plaatsen dan
Bij een bejaardentehuis hier in aalsmeer was er een liftopsluiting, twee brandweerwagens op de stoep (een aan de ene kant en een aan de andere kant) dus auto's konden er niet meer door. Een meneer vond het nodig om zijn claxon langer als een minuut ingedrukt te houden, ik heb de meneer even op een nette manier uitgelegd dat de brandweer daar niet zat voor de wekelijkse bingo. Krijg ik me daar een grote mond, dat ik snotaap helemaal niet kon weten wat ze aan het doen waren etc. Ik ben er verder niet op ingegaan en weer ging het concert verder. Een buurtbewoner kwam daarop met een moker (grote moker
!!!!) en als die meneer niet op zou houden met toeteren zou die ze auto wel ff slopen! De situatie zou daarop uit de hand gelopen zijn als die buurtbewoner niet werd tegen gehouden door de OVD! Waarna de gemoederen iets afgekoeld werden. Daarna begon het claxoneren weer
(ja sommige mensen
) Daarop zijn wel enkele leden naar buiten gekomen en hebben de meneer even verteld hoe of wat! (de meneer betrof zelf ook al een meneer op leeftijd, hij werd ook flink kwaad toen ik zei '' de jeugd van tegenwoordig toch'') maar hij werd gelukkig in toom gehouden door iemand die bij hem in de auto zat!
Maar sommige mensen hebben dus echt geen begrip voor een ander en zeker niet voor de hulpverlening als die ergens bezig zijn om een 91 jarige vrouw uit een lift te krijgen