0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik heb het idee dat sommigen denken dat de tent ontzettend groot is maar die is zo klein dat je er eigenlijk niks mee kan. Het is zo'n dubbele partytent van 3 bij 6 meter. Wordt dan zo vol met hulpverleners in de tent dat er geen plek is voor de SO.Het is de bedoeling om ipv een tent op te zetten naar een gebouw te gaan om daar de werkzaamheden uit te voeren en de tent gebruiken voor nood.
Ik denk dat ik daardoor misschien dit hele verhaal een beetje verkeerd begrijp. De Rode Halve Maan (Rode Kruis) kan door ons ook in worden gezet voor grootschalige geneeskundige bijstand. Als zij het tentje op komen zetten kunnen de clinical officers van de ambulancedienst levensreddende operaties uitvoeren omdat we dan in het veld een tent met operatiekamers, intensive care faciliteit, stromend water, airco en zelfstandige stroomvoorziening hebben.
Dat zal niet gaan in een partytentje, maar bij defensie hebben ze nog een MOGOS in de aanbieding vanwege de bezuinigingen. Misschien iets voor het rode kruis
De nieuwe rk uniformen zijn wel een grote stap vooruit qua draagcomfort verwacht ik. Zijn alleen relatief vage maatvoeringen. Broeken vallen vrij groot in de breedte en polo's vallen zeer klein. Over het mooie baby blauwe petje maar niet te beginnen
Wat ik wel bijzonder vind is dat er gekozen is voor losse hesjes. Waarom is dat gedaan ipv speciale jassen daar voor?
Hoe bedoel je? Niet altijd hoeft dezelfde persoon teamleider te zijn.....Eindelijk fatsoenlijke hesjes met vakken. Weet niet of Remunj hier eens foto's van kan maken?
Dank voor de antwoorden, duidelijk! Heeft de teamleider een afwijkend (kleur) hesje? Hebben jullie foto's van de hesjes?