Ik moet hier even reageren.
Een forum is als een voetbalwedstrijd, de scheidsrechters zijn de moderators. Als die niet in staat zijn diegenen die afwijkende meningen over hulpverlening hebben te beschermen tegen uit de anoniemiteit opererende kwelgeesten met ongefundeerde scheldkannonades waardoor de trendsetters zich daardoor zo onbehagelijk gaan voelen dat ze van het forum weglopen, is iedereen het hier straks met elkaar eens. Ik heb dat bij een ander forum al eens gedaan en dat is (ik kijk er zo nu en dan nog wel eens) er niet boeiender op geworden met al die neuzen dezelfde kant op, het is niet voor niets dat diezelfde gasten nu hun heil hier gaan zoeken.
kijk hier maar eens, of zijn ze al weg....
Juist afwijkende meningen maken een forum waar gediscusieerd kan worden. Als je het eens bent raak uiteindelijk uitgepraat.
Als een lichaam niet in staat is kritiek te verdragen en niet bereid is indien nodig een standpunt bij te stellen en zijn structuur te veranderen is het gedoemd te sterven. De krampachtige, drammerige op de persoon spelende, uit de anoniemiteit opererende figuren mag best nog wat vaker een halt worden toegeroepen.
I love een schoon forum!
Henk