FORUMDAG

Auteur Topic: FORUMDAG  (gelezen 69016 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #160 Gepost op: 11 september 2005, 23:39:15
Beste Jorrin, tot mijn vreugde blijf ik gezellig op dit forum, verwijder al mijn berichten niet meer, dat zal ook betekenen dat ik gezellig mee ga doen aan de forum dag, want Famke komt ook  ;D.. 



Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #161 Gepost op: 11 september 2005, 23:49:43

,

Lief Anneke,
Maar ik blijf bij me besluit.. het is echt te gek als mensen me zelf per mail gaan bedreigen, en wel een brief naar me klanten zullen schrijven dat...  Ik ga daar me tijd niet meer aan verspillen.. Ik heb nu ongeveer 2 jaar tijd in dit forum gestoken..  en ik zal mijn bijdragen verwijderen.. en that is it.. Misschien hou ik dan meer vrije tijd over...

Ik geef me gewonnen..  :-\ afwijkende menigen worden hier niet gewaardeerd..


firemanr

  • Gast
Reactie #162 Gepost op: 12 september 2005, 00:31:50
,

Lief Anneke,
Maar ik blijf bij me besluit.. het is echt te gek als mensen me zelf per mail gaan bedreigen, en wel een brief naar me klanten zullen schrijven dat...  Ik ga daar me tijd niet meer aan verspillen.. Ik heb nu ongeveer 2 jaar tijd in dit forum gestoken..  en ik zal mijn bijdragen verwijderen.. en that is it.. Misschien hou ik dan meer vrije tijd over...

Ik geef me gewonnen..  :-\ afwijkende menigen worden hier niet gewaardeerd..
 


Is flauwekul Peter. Je hoeft je niet gewonnen te geven, daar gaat het ook niet over. Er moet alleen niet meer op de manb gespeelt worden en daarom heb ik die topic gesloten.....als ze commentaar hebben doen ze dit maar in de topics waar er gediscussieerd worden. ;) Inhoudelijk bedoel ik dan. Enne.....je gaat nu de forumdag toch niet verlaten, daar snipper ik expres voor, en Jorrin is helemaal in tranen en de stress, want die had er wel op gerekent!! ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #163 Gepost op: 12 september 2005, 19:01:13
Ik moet hier even reageren.

Een forum is als een voetbalwedstrijd, de scheidsrechters zijn de moderators. Als die niet in staat zijn diegenen die afwijkende meningen over hulpverlening hebben te beschermen tegen uit de anoniemiteit opererende kwelgeesten met ongefundeerde scheldkannonades waardoor de trendsetters zich daardoor zo onbehagelijk gaan voelen dat ze van het forum weglopen, is iedereen het hier straks met elkaar eens. Ik heb dat bij een ander forum al eens gedaan en dat is (ik kijk er zo nu en dan nog wel eens) er niet boeiender op geworden met al die neuzen dezelfde kant op, het is niet voor niets dat diezelfde gasten nu hun heil hier gaan zoeken.  
kijk hier maar eens, of zijn ze al weg....

Juist afwijkende meningen maken een forum waar gediscusieerd kan worden. Als je het eens bent raak uiteindelijk uitgepraat.
Als een lichaam niet in staat is kritiek te verdragen en niet bereid is indien nodig een standpunt bij te stellen en zijn structuur te veranderen is het gedoemd te sterven. De krampachtige, drammerige op de persoon spelende, uit de anoniemiteit opererende figuren mag best nog wat vaker een halt worden toegeroepen.

I love een schoon forum!

Henk


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #164 Gepost op: 12 september 2005, 19:03:30
Ik moet hier even reageren.

Een forum is als een voetbalwedstrijd, de scheidsrechters zijn de moderators. Als die niet in staat zijn diegenen die afwijkende meningen over hulpverlening hebben te beschermen tegen uit de anoniemiteit opererende kwelgeesten met ongefundeerde scheldkannonades waardoor de trendsetters zich daardoor zo onbehagelijk gaan voelen dat ze van het forum weglopen, is iedereen het hier straks met elkaar eens. Ik heb dat bij een ander forum al eens gedaan en dat is (ik kijk er zo nu en dan nog wel eens) er niet boeiender op geworden met al die neuzen dezelfde kant op, het is niet voor niets dat diezelfde gasten nu hun heil hier gaan zoeken. 
kijk hier maar eens, of zijn ze al weg....

Juist afwijkende meningen maken een forum waar gediscusieerd kan worden. Als je het eens bent raak uiteindelijk uitgepraat.
Als een lichaam niet in staat is kritiek te verdragen en niet bereid is indien nodig een standpunt bij te stellen en zijn structuur te veranderen is het gedoemd te sterven. De krampachtige, drammerige op de persoon spelende, uit de anoniemiteit opererende figuren mag best nog wat vaker een halt worden toegeroepen.

I love een schoon forum!

Henk


Kom je ook gezellig langs 8 oktober Henk? ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #165 Gepost op: 12 september 2005, 19:03:43
Goed,ik wil deze topic houden waar deze voor bedooelt is.Voor de forumdag  ;)


miv

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 12 september 2005, 19:52:43
Jorrin, ik heb nog een ideetje om maybe wat meer mensen te krijgen. ik heb gemerkt (oa op dit forum) dat """drugs hulpverlening""" een behoorlijk groot gat is. misschien kun je een gastspreker regelen, die hier wat over kan vertellen, misschien tips of ervaringen/verhalen.

 ;) :) (ik heb al eens een gastles over drugs gehad, en ik moest zeggen dat was behoooooorlijk interessant)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #167 Gepost op: 12 september 2005, 22:42:45
Heb toevallig vanavond een gastles gehad, was zeker interessant maar geld dat voor alle hulpveleners??? b.v. de brandweer?
Nurse powerrrrr


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #168 Gepost op: 12 september 2005, 22:49:33
't weekend van 8 oktober moet ik net werken, zou wel kunnen ruilen maar jah  ::)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #169 Gepost op: 12 september 2005, 22:50:27
't weekend van 8 oktober moet ik net werken, zou wel kunnen ruilen maar jah  ::)
wat maarja?