Nou mensen, de forumdag begint wat vastere vorm te krijgen. Het wordt dus tijd voor een update, zodat jullie alvast weten wat je van de dag kunt gaan verwachten.
Het ochtendprogramma lijkt me duidelijk. Na het ontmoeten en bijpraten duiken we met z’n allen in de casus door en voor de forumleden. Hoe deze casus eruit gaat zien, verklap ik nog niet. We kunnen overigens nog wel wat ambulancehulpverleners + wagens gebruiken.
Na de lunch en evaluatie starten we het middagprogramma. Dit zal bestaan uit een aantal uiteenlopende demonstraties, ook weer gegeven door forumleden.
Zo zal er een demonstratie kleine blusmiddelen worden gegeven, waarbij natuurlijk ook de gelegenheid zich voordoet zelf een brandje te blussen.
Er zal zich onder u een “crimineel” bevinden die in de kraag gevat moet gaan worden. Onze politiemensen lossen dit probleem graag voor u op.
Een demonstratie advanced zuurstof eerste hulp en ballonbeademing zal verzorgd worden door Peter Adema.
En tenslotte ben ik nog in onderhandeling over een zeer interessante demonstratie, waarover ik helaas nog niets kwijt kan, zolang dit niet met zekerheid vast staat.
Afsluitend is er natuurlijk nog de bbq.
Kortom: het wordt een dag waarop niemand zich hoeft te vervelen!
We hopen dan ook dat de deelnemerslijst nog veel langer wordt, want deze dag mag je gewoon NIET missen!