Nee daar heb ik geen idee van. Gelukkig maar ook want de cijfers waren en zijn volgens mij niet best als je er kansberekening op los gaat laten. Dit kun je dus ook maar beter niet doen.
Succes met wachten en laat je niet gek maken! Het is ook een groot deel geluk hebben en je moet door blijven zetten indien het nu niet lukt.
ja precies, kansberekeningen kan ik inderdaad maar beter niet doen haha
Bij ons hadden ze een mail gestuurd dat er meer dan 4000 aanmeldingen waren en 192 beschikbare plaatsen. Was benieuwd of er ongeveer evenveel plaatsen en aanmeldingen nu zijn vergeleken met laatst.
Het is de eerste keer dat ik heb gesolliciteerd daarom ook spannend en dat je probeert om eventueel kansberekening te maken ed. Maar je weet dat het gewoon geen zin heeft en dat je beter kan afwachten.
Momenteel zit ik in m'n examenjaar MBO4 horeca ondernemer manager en heb een 2e optie wat ik na mijn opleiding kan doen mocht ik niet doorkomen.
Voor mijn gevoel zit ik ook heel erg te denken dat je bijvoorbeeld al een aansluitende opleiding gevolgd moet hebben wil je doorkomen bij de briefselectie maar dat is denk ik niet zo zeer nodig of wel?