0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Speciaal voor Wolfs en de anderen die er in geïnteresseerd zijn De eerste drie dagen waren echt zo leuk! Ik heb echt de leukste baan die ik me kan dromen, maandag op onze eerste dag zijn we meteen beëdigd. Echt een speciaal moment om mee te maken, we zijn nu toch echt officieel opsporingsambtenaar! Gister hebben we de hele dag training vuurwapendragend gehad eerst over de protocollen hoe je moet om gaan met de Walter en in de middag hebben we voor het eerst geschoten, altijd leuk Vandaag hadden we eerst in de ochtend uitleg over de digitale werk omgeving, dus beetje saai en vanmiddag hebben we twee uren AZV (aanhouding en zelfverdediging) dus hebben we lekker met elkaar kunnen stoeien Nu heb ik echter wel last van mijn oor door de knie van een collega xD Morgen hebben we eerst weer training vuurwapen dragend en daarna professioneel fit, dus ben benieuwd wat de dag ons brengt!
De eerste 8 maanden is voor 85% alleen maar theorie! Uiteraard wel met sportlessen tussendoor. Maar je zit het meest in de schoolbanken (aangifte en baliegesprekken)
Even een vraagje tussendoor,Kregen jullie meteen de uitslag van de screening na huisbezoek?