0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Ook als die lockers op de academie er niet zouden zijn... Dan moet het maar. Er zijn sporters die meer mee zeulen iedere dag Buiten dienst, naast het vuurwapen ook zonder porto... Dus geen enkele collega weet waar je bent, je hebt geen direct contact, geen noodknop. En laten we eerlijk zijn, we zijn zometeen nog 'maar' studenten.. Soms zijn gevaarlijke situaties niet uit de weg te gaan in het vak, maar in dit geval wel! Ik zeg dat is een kans die je standaard moet pakken
Wij, studenten van de eenheid Amsterdam, krijgen standaard een wapenkluis. Bij ons loopt er ook een student, die zijn wapen in de praktijkperiode na zijn dienst mee naar huis neemt. Daar wordt wel wat van gevonden....
Dus eigenlijk is het zoals met meerdere zaken, bij elke eenheid/PA weer anders
Klopt! Het gaat allemaal goed komen. Over een aantal weken zul je het zelf allemaal gaan ervaren
Laat alles lekker over je heen komen op de academie. In de 1e maand wordt een hoop duidelijk. Jullie komen er vanzelf achter ☺
Even een vraagje, kregen jullie de kledinglijst per mail? Het is nogal onduidelijk, ik moet een afspraak maken stond er in mijn mail, maar als ik bel hoor ik een automatisch bericht dat ik wel eerst een klantennummer en debieturen of zoiets bij de hand moet hebben. Ik heb alleen nog maar een studenten nummer gekregen. Iemand die het kan verduidelijken ?
Gewoon bellen en zorgen dat je iemand aan de lijn krijgt. Kledinglijst hebben hun. Het pakket voor aspirant is voor iedereen hetzelfde.
Thankyouu zal ik gelijk doen, anders was ik nog aan het wachten