Nee hoor, niet perse! In de vorige rondes was het zo dat er zeker in het begin mensen afvielen maar ook al door gingen. Wel kregen de meeste die afgewezen zijn inderdaad op het laatst bericht, maar zoals ik al zei, het hoeft zeker niet!!
Wel vind ik het raar dat we nog helemaal niemand hebben gehoord dat ze door zijn, en dat er weer opnieuw geworven word terwijl er zoveel mensen op antwoord zitten te wachten. In de afgelopen rondes hoefde niemand tot de laatste dag te wachten op antwoord of je nou door was of niet.. (En toen namen ze ook extra weken de tijd)
ah oke, het is denk ik dan verschillend hoe en wat.. volgens mij hebben sommigen al wel een afwijzing gekregen die bijvoorbeeld nog te jong zijn en die wel gesolliciteerd hadden. Verder hoop ik dat we volgende week ongeveer wat horen omdat het nu toch wel heel spannend begint te worden haha.
Ik denk zelf als ze bijvoorbeeld nu al een hondertal mensen zouden laten weten dat ze door zijn dat andere zoiets zouden hebben van; 'waarom heb ik nog niks gehoord' dat zou een beetje oneerlijk zijn denk ik..
ook betreft diegene die al afgewezen zouden zijn en wel aan de eisen voldoen.
Het is hopelijk nog heel even afwachten tot het verlossende woord haha.
De reden dat er nu vacatures openstaan voor Noord Nederland is denk ik omdat er beschikbare plaatsen zijn in Drachten. Iedereen die nu heeft gesolliciteerd daar verwachten ze van dat diegene ook echt uit de regio komen waarop ze gesolliciteerd hebben. Het kan natuurlijk zijn dat mensen uit Noord en Midden Nederland dachten van ik solliciteer nu gewoon voor een andere regio maar dat heeft weinig tot geen zin aangezien je in de buurt moet wonen..
Zelf ben ik benieuwd als er meer dan 4000 sollicitaties zijn, uit welke regio de meeste mensen komen of beter gezegd welke regio('s) de meeste sollicitaties hebben & daarnaast de scholen.
Er werd mij verteld door W&S dat niet alle plaatsen gelijk zijn per school maar dat het erg kan verschillen