Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 220787 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #210 Gepost op: 23 februari 2016, 17:01:20
Citaat van: Doyourbest link=msg=1408300 date=1456241653
Sommige zijn hier wel heel ongeduldig moet ik zeggen! Wat de politie ook zoekt, wat voor invloed kan je daarop hebben? Helemaal niets ! Welke kans berekeningen je ook maakt, je hebt er geen invloed op. Je hebt neem ik aan je best gedaan met het schrijven van je sollicitatiebrief en meer kan je niet doen. Lekker relax achterover leunen en afwachten :)!

Ik heb gesolliciteerd voor n4 noord Nederland. Heb al jaren een vaste baan en wordt bijna 30 met naar mijn mening uitstekende papieren en ervaringen? Zoeken ze wat anders of iemand jongers of nog meer ervaring?  Dat zou jammer zijn en een gemis aan hun kant maar zelf heb ik er 0 invloed meer op. Ik heb m'n best gedaan en meer kan ik niet.

Oftewel ik zit ook lekker achterover en ik zie het allemaal wel! (In de
Mail stond 2 weken na sluiting vacature "1maart" dus ga er vanuit iets voor 14 maart te horen!

(Neemt trouwens niet weg dat ik het niet onwijs jammer zou vinden als ik niet zal worden uitgenodigd)

Ik ben zelf ongeduldig ja en zullen er vast meer zijn maar groot gelijk toch als dit de eerste keer is als je solliciteert? Daarnaast zit ik in mijn examenjaar en ben nog vrij jong, het kan daarpm
best frustrerend zijn als je weet wat je wilt maar het lastig is om binnen te komen op dit moment door een vacaturestop. Op het moment dat ik al een full time baan gehad zou hebben was het veel makkelijker om alles los te laten en relax achterover te zitten aangezien je 'neem ik aan' het naar je zin hebt op je werk en al wat achter de hand hebt.


Charlie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #211 Gepost op: 23 februari 2016, 17:08:50
Liees, het is duidelijk dat je gewoon hartstikke gemotiveerd bent, en dat is alleen maar heel mooi. Niks aan veranderen   O0
Aspirant


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #212 Gepost op: 23 februari 2016, 17:11:02
Citaat van: Charlie link=msg=1408309 date=1456243730
Liees, het is duidelijk dat je gewoon hartstikke gemotiveerd bent, en dat is alleen maar heel mooi. Niks aan veranderen   O0

haha dankjewel, lief van je!
Soms kan het beetje te ver gaan maar er zijn ook momenten geweest dat ik het helemaal los heb moeten laten. De laatste loodjes zijn in dit geval het zwaarst! En als ik afgewezen ben zal het voor een volgende keer alleen maar makkelijker maken dat het losgelaten kan worden


Doyourbest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #213 Gepost op: 23 februari 2016, 17:59:35
Dat je tot het bot gemotiveerd bent straal je aan alles uit en dat is ook alleen maar positief, alleen moet je proberen iets wat te relaxen! A: je maakt jezelf helemaal gek en B: bestaat er natuurlijk ook een kans dat je er gewoon niet door heen komt. Dan wordt de teleurstelling alleen maar groter!!


Ik denk vooral dat het verstandig is om een goede Back-up plan te hebben voor het geval als je er niet doorheen komt hoe graag je dit ook zou willen! Gun jullie allemaal trouwens wel het beste! En misschien kan ik makkelijk praten vanuit mijn situatie maar ook ik zou het graag willen hoor, alleen zit het niet in mijn aard om me al over dingen druk te gaan maken waar ik geen invloed uit kan oefenen  ::)


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #214 Gepost op: 23 februari 2016, 18:47:33
Citaat van: Doyourbest link=msg=1408300 date=1456241653
Sommige zijn hier wel heel ongeduldig moet ik zeggen!
Echt hea  :o

11 pagina's volgeschreven terwijl de eersten nog bericht moeten krijgen. Dat is uitzonderlijk veel!

Mensen moeten een beetje leren chillen.. Anders gaat het vak van agent ook een zware last worden.


Mehmet40

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #215 Gepost op: 23 februari 2016, 19:55:52
Ik heb gesolliciteerd voor Eenheid Rotterdam, ben zelf 19 jaar en heb een buitenlandse afkomst (Turks). Zit momenteel in het examenjaar htv en ben hierbij tevens parttime Boa in het OV. Heb alles zo duidelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen in 80 worden en nu maar hopen dat ik uitgenodigd word..


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #216 Gepost op: 23 februari 2016, 21:11:59
Citaat van: LSPD link=msg=1408338 date=1456249653
Echt hea  :o

11 pagina's volgeschreven terwijl de eersten nog bericht moeten krijgen. Dat is uitzonderlijk veel!

Mensen moeten een beetje leren chillen.. Anders gaat het vak van agent ook een zware last worden.


Niks mis mee met wat enthousiasme toch? Voor meerdere is het de eerste keer dat ze hebben gesolliciteerd dus wat extra info of de gang van zaken kan geen kwaad naar mijn mening.


Citaat van: Doyourbest link=msg=1408325 date=1456246775
Dat je tot het bot gemotiveerd bent straal je aan alles uit en dat is ook alleen maar positief, alleen moet je proberen iets wat te relaxen! A: je maakt jezelf helemaal gek en B: bestaat er natuurlijk ook een kans dat je er gewoon niet door heen komt. Dan wordt de teleurstelling alleen maar groter!!


Ik denk vooral dat het verstandig is om een goede Back-up plan te hebben voor het geval als je er niet doorheen komt hoe graag je dit ook zou willen! Gun jullie allemaal trouwens wel het beste! En misschien kan ik makkelijk praten vanuit mijn situatie maar ook ik zou het graag willen hoor, alleen zit het niet in mijn aard om me al over dingen druk te gaan maken waar ik geen invloed uit kan oefenen  ::)

ja je hebt helemaal gelijk! heb eventueel nog goeie back ups dus dat scheelt. Niet iedereen kan helaas doorgaan maar schijnt wel dat er weer betere periodes voor de politie aankomen! Succes met afwachten :)


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #217 Gepost op: 24 februari 2016, 08:49:54
Ach ik vind je enthousiastme juist wel leuk, ik snap je nerveuze gedoe maar al te goed :D  ;D
Nog even volhouden, dan weet je het! En anders gewoon weer opnieuw solliciteren #welkombijdeclub!  :P

 :-*


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #218 Gepost op: 24 februari 2016, 09:52:38
Citaat van: louise32 link=msg=1408456 date=1456300194
Ach ik vind je enthousiastme juist wel leuk, ik snap je nerveuze gedoe maar al te goed :D  ;D
Nog even volhouden, dan weet je het! En anders gewoon weer opnieuw solliciteren #welkombijdeclub!  :P

 :-*

haha yeah, leuk je begrip!  :D
Ja precies als we er nu niet doorheen komen dan de volgende keer maar weer enzovoort..
nog heeel even volhouden  098uo


Citaat van: Mehmet40 link=msg=1408359 date=1456253752
Ik heb gesolliciteerd voor Eenheid Rotterdam, ben zelf 19 jaar en heb een buitenlandse afkomst (Turks). Zit momenteel in het examenjaar htv en ben hierbij tevens parttime Boa in het OV. Heb alles zo duidelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen in 80 worden en nu maar hopen dat ik uitgenodigd word..

welkom bij de club! & succes met afwachten.
Studeer je de htv-politie of echt alleen htv?


karakartal

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #219 Gepost op: 24 februari 2016, 11:10:54

Liees, ik weet wat je voelt en geloof mij dat is zéééér positief, toen ik in 2012 had gesolliciteerd en uitgenodigd was en daarnaast ook nog eens door was bij deel A heb mijn longen uitgeschreeuwd hoe blij ik toen was. Máár ook kreeg ik tranen in mijn ogen toen ik de uitslag van deel B in me handen had. Ik moest namelijk landelijk een 3 scoren bij de overwicht situatie en ik had een 2 gescoord helaas en dat was onder de norm.

In 2015 was ik bij de conditietest 3 seconden te langzaam, had 3 jaar op een vacature gewacht.
Maar nu.... 3de keer sta ik er nog steeds bij!

Ik zit na 3de(!) keer nog steeds met spanning te wachten en vol enthousiasme!!

Wat ik wil zeggen is, klap kan hard aankomen ALS je het niet haalt..