Ze mogen je niet afwijzen omdat je een kaaskop bent en dat mag ik gerust zeggen ;-) Wat ze wel graag hebben is mensen die een achtergrond hebben in meerdere culturen, maar dat zou net zo goed kunnen zijn door werk of vrijwilligerswerk met andere etniciteiten.
jaaa precies begrijpelijk, daarnaast lijkt het me ook dat dubbele cultuur meer geldt voor het westen toch?
Tenminste ik kom uit het oosten en heb je veel kleine dorpen, platteland etc waar we in vergelijking tot het westen veel minder verschillende culturen hebben..
Liees, ik weet wat je voelt en geloof mij dat is zéééér positief, toen ik in 2012 had gesolliciteerd en uitgenodigd was en daarnaast ook nog eens door was bij deel A heb mijn longen uitgeschreeuwd hoe blij ik toen was. Máár ook kreeg ik tranen in mijn ogen toen ik de uitslag van deel B in me handen had. Ik moest namelijk landelijk een 3 scoren bij de overwicht situatie en ik had een 2 gescoord helaas en dat was onder de norm.
In 2015 was ik bij de conditietest 3 seconden te langzaam, had 3 jaar op een vacature gewacht.
Maar nu.... 3de keer sta ik er nog steeds bij!
Ik zit na 3de(!) keer nog steeds met spanning te wachten en vol enthousiasme!!
Wat ik wil zeggen is, klap kan hard aankomen ALS je het niet haalt..
jaaa precies, is ook begrijpelijk. Aan ene kant heb ik me daar al grotendeels op ingesteld maar toch weer klein beetje hoop. En mocht het nu niet lukken ziet het er voor volgend jaar en 2018 goed uit betreft vacatures.
Voor diegene die ook in spanning afwachten, ik geloof dat we volgende week pas echt wat horen aangezien ze er nog superdruk mee zijn..