Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 222935 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

TaskForce Tilburg

• Sollicitant Zeeland-West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #310 Gepost op: 3 maart 2016, 16:01:49
Wen in ieder geval maar alvast aan dat wachten. In het vervolg van de procedure wordt dit alleen maar erger en duurt het alleen maar langer. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Allerlei scenario's schetsen heeft geen zin.

Succes allemaal!
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland-West-Brabant

guest15549

• Gast
Reactie #311 Gepost op: 3 maart 2016, 16:05:35
Wat houdt de deadline in? De datum voor hen om de sollicitatie te beantwoorden?

Ik heb toch maar een poging gedaan en een sollicitatie voor hoofdagent ingevuld..

Wat betreft de sporttest; bij de vorige poging had ik politeconditie gebruikt, werkte erg goed. Sinds kort weer mee begonnen.

puremonk

• Sollicitant Hoofd-agent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #312 Gepost op: 3 maart 2016, 17:46:39
Ik heb zojuist een mail gekregen dat ik niet door ben gelaten.  :|

Cooky

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #313 Gepost op: 3 maart 2016, 17:47:48
Ook mail dat ik niet door ben naar de selecties...  :-\ Helaas, volgende keer beter!

Doyourbest

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #314 Gepost op: 3 maart 2016, 17:48:40
Ai, kut mannen. Volgende x beter

DB93

• Aspirant Wachtmeester Koninklijke Marechaussee
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #315 Gepost op: 3 maart 2016, 17:50:06
Een goede vriend van mij heeft zojuist bericht dat hij geselecteerd is uit de ruim 4000 kandidaten. Ik citeer uit zijn mail:
"Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie van hoofdagent bij Eenheid Den Haag informeren we je over het vervolg van de procedure.

Jij bent geselecteerd uit de ruim 4000 reacties om de procedure te vervolgen. Op dit moment controleren wij de diploma’s van alle kandidaten die zijn geselecteerd aan de hand van het uittreksel uit het diplomaregister van DUO. Indien jij ons dit uittreksel nog niet hebt toegezonden, doe dit dan zo snel mogelijk!

Wanneer jouw diploma voldoet aan de minimale instroomeisen zoals gecommuniceerd op onze website, dan ontvang je in de komende twee weken een uitnodiging voor de 1e selectiedag (bewust blauw). Voldoet jouw diploma niet, dan wordt jouw sollicitatieprocedure beëindigd en ontvang je per post bericht hiervan.

De selectieprocedure voor deze vacature loopt van half maart tot half augustus. Gedurende deze periode verwachten wij dat jij regelmatig beschikbaar bent om aan selectieonderdelen deel te nemen.

Met vriendelijke groet,"

Zelf heb ik volgende week donderdag mijn PO voor de functie Wachtmeester bij de KMar! Heel veel succes iedereen met jullie selecties. Go for it!!!

marcezd

• Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #316 Gepost op: 3 maart 2016, 17:54:25
Jup, ik heb zojuist weer de afwijzing gekregen.

_bernadet_

• gesolliciteerd voor hoofd-agent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #317 Gepost op: 3 maart 2016, 17:56:54
Ik ben geselecteerd! !! Whaaaaaaa wat spannend

Wat balen voor degene die niet door zijn!! Hopen op gauw een nieuwe ronde!

C337

• Senior gebruiker
Reactie #318 Gepost op: 3 maart 2016, 17:57:24
Net email ontvangen, identiek aan citaat hierboven van DB93. Geselecteerd voor Amsterdam dus.   O0

liees

• Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #319 Gepost op: 3 maart 2016, 17:58:25
Ik heb ook een afwijzing gekregen..