Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 220764 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #330 Gepost op: 3 maart 2016, 18:22:32
Bewust blauw ;-)
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #331 Gepost op: 3 maart 2016, 18:24:57
Officieel heeft nog niemand een uitnodiging gekregen. Van de mensen die door zijn wordt nu het diploma gecontroleerd of het echt bestaat (Wat bij de meesten toch het geval is hoop ik :)) en daarna binnen 2 weken ontvangen die personen een uitnodiging voor "bewust blauw" (dus niet de sport test of intelligentie test)



Ik zelf heb gesolliciteerd met een HAVO diploma en een HBO Propedeuse. De enigste ervaring die ik had m.b.t. andere culturen was dat ik op uitwisseling naar Polen ben geweest
Aspirant Hoofdagent Limburg  


Woodywoet

  • Sollicitant Oost Nederland, verpleegkundige, anesthesie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • nomnomnom Panda
Reactie #332 Gepost op: 3 maart 2016, 18:32:09
Hallo allen

Ik ben ook geselecteerd voor 2e selectiedag en maar bij mij stond vermeld dat "bewust blauw" voor Oost Nederland later zal plaatsvinden!!

Gefeliciteerd trouwens voor diegene die ook door zijn en diegene die afgevallen zijn!, kop op en de volgende keer gewoon proberen...kan wezen dat ik de volgende ronde er ook uit ligt!
Sollicitatie Oost-Nederland


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #333 Gepost op: 3 maart 2016, 18:40:43
Citaat van: Woodywoet link=msg=1410426 date=1457026329
Hallo allen

Ik ben ook geselecteerd voor 2e selectiedag en maar bij mij stond vermeld dat "bewust blauw" voor Oost Nederland later zal plaatsvinden!!

Gefeliciteerd trouwens voor diegene die ook door zijn en diegene die afgevallen zijn!, kop op en de volgende keer gewoon proberen...kan wezen dat ik de volgende ronde er ook uit ligt!

Gefeliciteerd allemaal. Ik start als het goed is in week 21, maar wij hebben zelfs nog geen Bewust Blauw gehad... Dus zal allemaal nog wel even duren. Heel veel succes allemaal, een sollicitatieprocedure bij de politie is ieder geval goed voor je geduld.  ;) Die van mij duurt al bijna 9 maanden  :D
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Woodywoet

  • Sollicitant Oost Nederland, verpleegkundige, anesthesie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • nomnomnom Panda
Reactie #334 Gepost op: 3 maart 2016, 18:47:20
IB2989 wanneer heb jij gesolliciteerd dan? En welke regio?
Sollicitatie Oost-Nederland


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #335 Gepost op: 3 maart 2016, 18:54:44
Citaat van: Cooky link=msg=1410409 date=1457024676
Nee, dat is waar. Zou handig zijn als we zouden weten waarop we precies worden afgewezen... beetje ruim begrip dit zo...


Cooky hoe zag jou email er dan uit als ik vragen mag?
Aspirant Hoofdagent Limburg  


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #336 Gepost op: 3 maart 2016, 19:02:48
Citaat van: nickd link=msg=1410418 date=1457025290
Ik ben helaas niet door :( Volgens mij is dit echt een lotterij, ik had mijn kans vrij hoog ingeschat vanwege het feit dat ik een universitaire master diploma bezit + ik heb de gay card gespeeld :P
Jammer dat zo'n cyclus van nieuwe vacatures zolang op zich laat wachten... volgende keer maar weer proberen.

Gelukkig heb ik 28 februari ook nog stiekem gesolliciteerd voor recherchekundige master, fingers crossed.

Ik geef je meer kans als recherchekundige dan als hoofdagent. Ik heb genoeg mensen met Havo of HBO afgewezen zien worden omdat ze te hoog gekwalificeerd waren voor een MBO4 functie als hoofdagent. Schijnbaar zijn er in het verleden teveel mensen afgevallen omdat ze teleurgesteld raakten in de doorgroei mogelijkheden binnen de politie.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


alex97

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
Reactie #337 Gepost op: 3 maart 2016, 19:06:11
Hier ook 'door' de eerste ronde! In afwachting van de diploma's uiteraard, maar die kloppen wel  098uo

Helaas voor degene die niet door zijn, maar hopelijk met evt terugkoppeling wel weer een leermoment erbij. Keep your heads up!  O0


RobertD

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #338 Gepost op: 3 maart 2016, 19:15:31
Citaat van: IB2989 link=msg=1410429 date=1457026843
Gefeliciteerd allemaal. Ik start als het goed is in week 21, maar wij hebben zelfs nog geen Bewust Blauw gehad... Dus zal allemaal nog wel even duren. Heel veel succes allemaal, een sollicitatieprocedure bij de politie is ieder geval goed voor je geduld.  ;) Die van mij duurt al bijna 9 maanden  :D

Allereerst ook gefeliciteerd voor degene die door de briefselectie verkozen zijn. Voor mij geldt grotendeels hetzelfde als de situatie van IB2989. Ook ik start als het goed is in week 21-2016 en heb gesolliciteerd in juni 2015. Waar men te kennen geeft dat de selectieprocedure 6 maanden duurt blijkt dat in de praktijk, zeker in mijn geval, anders te zijn.

Houdt er rekening mee dat je geduld inderdaad op de proef gesteld wordt, dat is gezien de vele reacties in dit topic een gouden tip. Wees geduldig.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #339 Gepost op: 3 maart 2016, 19:44:44
Ik ben jammer genoeg ook niet door. Volgende keer beter! Ik ben wel heel benieuwd waarom niet, maar goed daar zullen we nooit achter komen?

Degene die wel door zijn, gefeliciteerd!!