Eén goedemiddag,
Ik volg dit forum al een tijdje, maar nooit een account aangemaakt. Nu maar eens even gedaan. Ik heb zelf ook een lange tijd geleden gesolliciteerd op de vacature van hoofdagent voor regio oost Nederland. Na het mailtje dat het nog tot 4 maart zou gaan duren, elke dag even goed mijn mailbox gecheckt, maar jammer genoeg lange tijd helemaal niks. Tot ik vorige week woensdag opeens gebeld werd met de vraag of ik een afspraak wou maken voor de volgende selectieronde, de sport test. m'n jongensdroom komt steeds dichterbij, maar eerst aankomende woensdag even alles op alles zetten om door de testen heen te komen.
Zelf heb ik een maatschappelijke opleiding op het MBO n4 afgerond als ik ga beginnen in oktober, als alles goed gaat
. Daarnaast ben ik teamleider (vrijwilliger) binnen scouting, ik geef leiding aan kinderen tussen 11 en 15. Tevens was ik vrijwilliger binnen een verzorgingstehuis en loop ik nu stage binnen het wijkteam. Ik werk dagelijks met gezinnen uit andere culturen en heb er dus veel ervaring mee kunnen opdoen.
Om nu even to the point te komen met mijn verhaal, zullen ze het allemaal gelezen hebben wat ik ingevuld heb of heb ik geluk gehad dat ik tussen de eerste selectie zit? Ik kan niet geloven dat ze alle 4000 + sollicitaties hebben gelezen...
Gegroet,
Rasja