nu jullie het over opleidingen een beetje hebben, vinden jullie integrale veiligheidskunde of security management ook opleidingen die goed aansluiten bij de politie?
Zit beetje in een dubio welke kant ik op zal gaan haha..
Daarnaast heb je eventueel ook nog sociaal juridische hulpverlening wat me ook aanspreekt.
In juni/juli hoop ik me MBO4 te hebben, mochten er dan nog geen vacatures zijn of ik kom er niet doorheen wil ik verder studeren en naar het HBO denk ik.
Alhoewel ik ook heb gedacht aan MBO3 HTV-politie...
Iemand tips?!
Liees, we hebben het er al een keer eerder over gehad, htv-p klinkt mooi maar is absoluut niet het beloofde land.. Verdiep je daar echt even in!
Persoonlijk zou ik niet zo gauw een opleiding starten onder mijn niveau maar jou bovengenoemde opleidingen sluiten goed aan bij de politie. Wil je toch niet zo lang naar school maar wel iets relevants leren dan kan je indd kiezen voor htv (p), beveiliging mbo 2 (doorstromen kan naar mbo 3 coördinator beveiliging).
Bij de mbo opleidingen kan leren en werken tegelijk, zo doe je ook gelijk ervaring op wat je weer verder kan helpen bij de politie, bij het hbo en universiteit zit je langer in de schoolbanken en werken komt dan pas daarna...
genoeg om even over na te denken!
Je mag me uiteraard een pb sturen als je meer info wilt