Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 215882 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #520 Gepost op: 9 maart 2016, 16:03:54
Citaat van: C337 link=msg=1411764 date=1457532039
Diploma of uittreksel? Ik kreeg vanochtend een email van de frontoffice om mijn uittreksel op te sturen binnen 2 werkdagen. Gauw naar DUO, blijkt dat mijn DigiD geen sms controlefunctie heeft. Dat maar even snel in orde maken, nou niet dus....storing DigiD / gemeente basis register. Kalm aan...wat kan ik doen? DUO bellen. Mevrouw bij DUO had er goed de pest in, bleek dat ik beller nr. 4353453 was die voor de politie een uittreksel nodig heeft.  ;D

Na DigiD en DUO ten slotte frontoffice zelf ook een belletje gegeven. HR heeft gekeken en waren dankbaar voor mijn signaal dat er een storing was/is en het mogelijk langer kan duren tot kandidaten uittreksels kunnen inleveren.

We wachten af. Ondertussen lekker fitnessen  :)

Goh wat een gedoe weer XD ik had het uittreksel via mijn DUO bij de sollicitatie al geupload


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #521 Gepost op: 9 maart 2016, 22:16:14
Wat een dag!

Vandaag de tweede selectie dag gehad, sport test, talenkennis test en cognitieve capaciteitentest. De sporttest ging me goed af, ondanks mijn spierpijn. Een tijd gelopen van 2 minuut en 47 seconden, op 3 andere na heeft iedereen de sport test gehaald. Na de uitleg over de computer testen begon de eindeloze reeks aan vragen. Eerst de talentest, veel makkelijker dan gedacht. Het is begrijpend lezen op gemiddeld niveau, alles staat gewoon in de tekst en je hebt tijd zat. De brieven die je moet schrijven bij het derde onderdeel zijn ook niet lastig, als je alle punten er maar in verwerkt die van je gevraagd worden. Tot slot, nou tot slot, dit 'laatste' onderdeel duurde ook gewoon 1,5 uur, de cognitieve capaciteitentest. De woordenreeks vond ik het makkelijkst, maar dat was al vrij pittig. Laat staan de twee andere testen. Het werd uiteindelijk gewoon onmogelijk, maar dat werd van te voren ook aangegeven.

Achja.. Ik heb alles wel gewoon gehaald, en aankomende dinsdag heb ik mijn derde selectie dag onderdeel B!!
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Z

  • HAP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #522 Gepost op: 9 maart 2016, 22:20:33
Citaat van: Rasja link=msg=1411853 date=1457558174
Wat een dag!

Vandaag de tweede selectie dag gehad, sport test, talenkennis test en cognitieve capaciteitentest. De sporttest ging me goed af, ondanks mijn spierpijn. Een tijd gelopen van 2 minuut en 47 seconden, op 3 andere na heeft iedereen de sport test gehaald. Na de uitleg over de computer testen begon de eindeloze reeks aan vragen. Eerst de talentest, veel makkelijker dan gedacht. Het is begrijpend lezen op gemiddeld niveau, alles staat gewoon in de tekst en je hebt tijd zat. De brieven die je moet schrijven bij het derde onderdeel zijn ook niet lastig, als je alle punten er maar in verwerkt die van je gevraagd worden. Tot slot, nou tot slot, dit 'laatste' onderdeel duurde ook gewoon 1,5 uur, de cognitieve capaciteitentest. De woordenreeks vond ik het makkelijkst, maar dat was al vrij pittig. Laat staan de twee andere testen. Het werd uiteindelijk gewoon onmogelijk, maar dat werd van te voren ook aangegeven.

Achja.. Ik heb alles wel gewoon gehaald, en aankomende dinsdag heb ik mijn derde selectie dag onderdeel B!!

Zo te zien schiet het bij jullie aardig op (volgende dinsdag al deel B!) bij mij duurde het veel langer haha. Gefeliciteerd met het behalen van deel A en succes voor de komende onderdelen!


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #523 Gepost op: 9 maart 2016, 22:23:54
Citaat van: Z link=msg=1411854 date=1457558433
Zo te zien schiet het bij jullie aardig op (volgende dinsdag al deel B!) bij mij duurde het veel langer haha. Gefeliciteerd met het behalen van deel A en succes voor de komende onderdelen!

Bedankt! Maar als het aan de academie lag, had ik morgen al mijn gesprek met de psycholoog.. Maar het dagelijkse leven gaat ook gewoon door haha..
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #524 Gepost op: 9 maart 2016, 22:51:11
Wow wat gaat dat snel! Ook ik moest veel langer wachten tussen de selectiedagen. Succes verder!
Hoofdagent Oost-Nederland


guest15549

  • Gast
Reactie #525 Gepost op: 10 maart 2016, 03:13:27
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1411864 date=1457560271
Wow wat gaat dat snel! Ook ik moest veel langer wachten tussen de selectiedagen. Succes verder!

Is je forum naam ook je echte naam? Als dat zo is kun je misschien beter je forum naam veranderen ;-)


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #526 Gepost op: 10 maart 2016, 06:25:51
Citaat van: RS496 link=msg=1411885 date=1457576007
Is je forum naam ook je echte naam? Als dat zo is kun je misschien beter je forum naam veranderen ;-)

Haha uiteraard niet. Neem aan dat je de Dukes of Hazard wel kent? ;) Zo ja dan begrijp je mijn nickname denk ik wel  :D
Hoofdagent Oost-Nederland


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #527 Gepost op: 10 maart 2016, 08:04:54
Zijn er hier toevallig ook sollicitanten die zijn doorgezet van week 21 naar week 41? En nog andere voor Oost-Nederland in de race?
Hoofdagent Oost-Nederland


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #528 Gepost op: 10 maart 2016, 08:29:08
Citaat van: Rasja link=msg=1411853 date=1457558174
op 3 andere na heeft iedereen de sport test gehaald.
Met hoeveel waren jullie?

Citaat van: Rasja link=msg=1411853 date=1457558174
Achja.. Ik heb alles wel gewoon gehaald, en aankomende dinsdag heb ik mijn derde selectie dag onderdeel B!!
Gefeliciteerd! ;)


_bernadet_

  • gesolliciteerd voor hoofd-agent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #529 Gepost op: 10 maart 2016, 08:29:54
@Rasja Gefeliciteerd!!! Wat een mooie tijd!  O0 En idd snel zeg voor het volgende onderdeel.

Ik heb inmiddels ook een mail ontvangen voor Bewust Blauw aanstaande woensdag. Ben benieuwd. :)