Wat een dag!
Vandaag de tweede selectie dag gehad, sport test, talenkennis test en cognitieve capaciteitentest. De sporttest ging me goed af, ondanks mijn spierpijn. Een tijd gelopen van 2 minuut en 47 seconden, op 3 andere na heeft iedereen de sport test gehaald. Na de uitleg over de computer testen begon de eindeloze reeks aan vragen. Eerst de talentest, veel makkelijker dan gedacht. Het is begrijpend lezen op gemiddeld niveau, alles staat gewoon in de tekst en je hebt tijd zat. De brieven die je moet schrijven bij het derde onderdeel zijn ook niet lastig, als je alle punten er maar in verwerkt die van je gevraagd worden. Tot slot, nou tot slot, dit 'laatste' onderdeel duurde ook gewoon 1,5 uur, de cognitieve capaciteitentest. De woordenreeks vond ik het makkelijkst, maar dat was al vrij pittig. Laat staan de twee andere testen. Het werd uiteindelijk gewoon onmogelijk, maar dat werd van te voren ook aangegeven.
Achja.. Ik heb alles wel gewoon gehaald, en aankomende dinsdag heb ik mijn derde selectie dag onderdeel B!!