Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 215540 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #550 Gepost op: 14 maart 2016, 11:26:49
Citaat van: Pepernoot link=msg=1412792 date=1457950531
Blijf bij je standpunt! Laat je niet overhalen, of je mening veranderen.

Bedankt, hier kan ik wat mee! door mijn opleiding heen ben ik doodgegooid met rollenspellen en een beetje acteren vind ik zelfs erg leuk. Ik kijk meer op tegen het gesprek met de psycholoog. N.a.v. gelezen ervaringen heb ik toch wel kunnen constateren dat je  gewoon helemaal perfect moet zijn wil je door de selectie komen haha..
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #551 Gepost op: 14 maart 2016, 11:35:31
Citaat van: liees link=msg=1412764 date=1457945793
Zou dit te maken kunnen hebben dat ze misschien weer vacatures verwachten rond mei/juni?
in ieder geval veel succes iedereen met de selectierondes en houdt ons op de hoogte!

Volgens mij is dit gewoon hun normale tempo en heeft het niets te maken met eventuele nieuwe vacatures. Bij mij werden deel A en B ook binnen een week na elkaar gepland terwijl er geen nieuwe vacatures kwamen


karakartal

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #552 Gepost op: 14 maart 2016, 12:08:10

Jongens, ik vroeg het net ook al maar heeft er iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt ná bewust blauw voor de volgende uitnodiging?

Ik heb namelijk een blessure omdat ik te hard heb getraind en ben bang dat ik zo mijn sporttest niet ga halen


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #553 Gepost op: 14 maart 2016, 12:27:52
Ik zou als ik jou was contact opnemen met W&S. Je kunt gaan afwachten en hopen dat de blessure op tijd weg is, maar je weet het nu al en hoe eerder je bent hoe groter de kans is dat W&S iets voor je kan betekenen


RobertD

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #554 Gepost op: 14 maart 2016, 12:46:35
Citaat van: Rasja link=msg=1412797 date=1457951209
Bedankt, hier kan ik wat mee! door mijn opleiding heen ben ik doodgegooid met rollenspellen en een beetje acteren vind ik zelfs erg leuk. Ik kijk meer op tegen het gesprek met de psycholoog. N.a.v. gelezen ervaringen heb ik toch wel kunnen constateren dat je  gewoon helemaal perfect moet zijn wil je door de selectie komen haha..

Denk er wel aan dat het acteren wordt gespeeld door jouw tegenspeler, in dit geval dus de acteur. Jij dient, wel in een bepaalde rol, jezelf te zijn. Gebruik belangrijke leerpunten vanuit je opleiding maar vergeet vooral niet je eigen inbreng. Zet geen masker op om iemand anders voor te doen waarvan jij denkt dat wil men graag zien.

Ga het gesprek met de psycholoog lekker blanco in. Zij of hij stelt wel de vragen en jij antwoord open en eerlijk. Zet ook hier geen masker op om je voor te doen als de perfecte persoon. Ken je eigen sterktes en zwaktes.

Ik wens je alvast veel succes!  O0
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


karakartal

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #555 Gepost op: 14 maart 2016, 13:21:59
Citaat van: Daniel! link=msg=1412814 date=1457954872
Ik zou als ik jou was contact opnemen met W&S. Je kunt gaan afwachten en hopen dat de blessure op tijd weg is, maar je weet het nu al en hoe eerder je bent hoe groter de kans is dat W&S iets voor je kan betekenen

Ik heb gelijk W&S gebeld, ze geeft aan dat het gelijk al de volgende dag kan zijn, daarom zou ik dus snel moeten aangeven zodat zij daar rekening mee kunnen houden met inplannen..


guest18199

  • Gast
Reactie #556 Gepost op: 14 maart 2016, 16:59:31
Sollicitanten voor Noord Nederland die al iets gehoord hebben voor het weekend? Of horen we allemaal pas morgen (15e) iets?


Doyourbest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #557 Gepost op: 14 maart 2016, 17:14:06
Citaat van: davidhartwig link=msg=1412900 date=1457971171
Sollicitanten voor Noord Nederland die al iets gehoord hebben voor het weekend? Of horen we allemaal pas morgen (15e) iets?

Nope, nog niets gehoord dus ik ga er vanuit dat we morgen wat horen. We gaan het wel zien :)


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #558 Gepost op: 14 maart 2016, 23:04:58
Is er toevallig iemand die Donderdag ook naar Kerkrade moet i.v.m. de 1e selectie dag?  ;D
Aspirant Hoofdagent Limburg  


guest18199

  • Gast
Reactie #559 Gepost op: 14 maart 2016, 23:46:23
Citaat van: Doyourbest link=msg=1412903 date=1457972046
Nope, nog niets gehoord dus ik ga er vanuit dat we morgen wat horen. We gaan het wel zien :)


Hopen op het beste ;)
Had eerder al wel een mailtje gekregen dat ze meer dan 4000 aanmeldingen hadden voor maar 192 plekken. Maar die heeft iedereen gekregen volgens mij. En zijn landelijke cijfers. Ik kan me voorstellen dat ze in Drachten relatief weinig plekken vrij hebben.