Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 215541 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Woodywoet

  • Sollicitant Oost Nederland, verpleegkundige, anesthesie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • nomnomnom Panda
Reactie #560 Gepost op: 15 maart 2016, 01:05:04
Vandaag gebeld door W&S met een uitnodiging voor a.s. woensdag 2e selectiedag! :D
Meerdere mensen die woensdag ook moeten komen opdraven en uit Twente komen? :) (Oost Nederland)
Sollicitatie Oost-Nederland


Doyourbest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #561 Gepost op: 15 maart 2016, 08:15:45
Citaat van: davidhartwig link=msg=1412960 date=1457995583

Hopen op het beste ;)
Had eerder al wel een mailtje gekregen dat ze meer dan 4000 aanmeldingen hadden voor maar 192 plekken. Maar die heeft iedereen gekregen volgens mij. En zijn landelijke cijfers. Ik kan me voorstellen dat ze in Drachten relatief weinig plekken vrij hebben.

Dat mailtje heeft iedereen gekregen en deze cijfers werden al bekend gemaakt voordat de vacature voor Noord Nederland überhaupt open ging. Maar er zal schat ik in, ook voor Noord Nederland veel gesolliciteerd zijn... We gaan het zien  :D


guest18199

  • Gast
Reactie #562 Gepost op: 15 maart 2016, 11:14:38
Jammer maar helaas. Niet door de briefselectie. Wachten op de volgende vacature dan maar!


maniakje

  • Sociotherapeut TBS-Kliniek (Justitie)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #563 Gepost op: 15 maart 2016, 11:17:46
Voor Noord-Nederland net een afwijzing via de mail ontvangen. Staat verder geen persoonlijke terugkoppeling bij, behalve dat er kandidaten waren met een beter passende opleiding en motivatie. Ik heb gesolliciteerd op deze functie met een HBO diploma. Ik werk momenteel bij justitie en heb de selectie voor politiekundige paar maanden terug gehaald, maar ben toen niet uitgenodigd voor het eindgesprek omdat er kandidaten waren met een beter rapport.
Denk zelf dat ze voor Hoofdagent toch eerder mensen selecteren met een MBO4 diploma.

Jammer, had graag de selectieprocedure voor hoofdagent met mijn positieve selectierapport van politiekundige verder afgemaakt, maar het heeft niet zo mogen zijn. In ieder geval succes voor de mensen die door zijn!  O0


guest18199

  • Gast
Reactie #564 Gepost op: 15 maart 2016, 11:57:54
Citaat van: maniakje link=msg=1413018 date=1458037066
Voor Noord-Nederland net een afwijzing via de mail ontvangen. Staat verder geen persoonlijke terugkoppeling bij, behalve dat er kandidaten waren met een beter passende opleiding en motivatie. Ik heb gesolliciteerd op deze functie met een HBO diploma. Ik werk momenteel bij justitie en heb de selectie voor politiekundige paar maanden terug gehaald, maar ben toen niet uitgenodigd voor het eindgesprek omdat er kandidaten waren met een beter rapport.
Denk zelf dat ze voor Hoofdagent toch eerder mensen selecteren met een MBO4 diploma.

Jammer, had graag de selectieprocedure voor hoofdagent met mijn positieve selectierapport van politiekundige verder afgemaakt, maar het heeft niet zo mogen zijn. In ieder geval succes voor de mensen die door zijn!  O0

Ah balen! Heb ook een afwijzing! Ik heb een HAVO diploma en HBO Propedeuse. Er komen waarschijnlijk wel nieuwe vacatures. Als het niet dit jaar is, dan wel volgend jaar. Ik heb nu in ieder geval de kans om mijn huidige bachelor opleiding af te maken. Dus ik kijk er heel positief tegenaan.


Doyourbest

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #565 Gepost op: 15 maart 2016, 13:00:27
Ook in een afwijzing :-\. Mbo 4 diploma, 28 jaar oud, veel in buitenland gewoont , beveiligings en boa diploma's. Nu werkzaam met mensen in de zorg en een naar mijn mening uitstekende brief geschreven. Ik zou het niet weten wat ik er nog meer aan had kunnen doen. Ach tis niet anders en we gaan lekker verder waar we gebleven waren! Succes iedereen die verder gaat in de sollicitatie ! (En uiteraard ook voor de mensen die niet de kans hebben gekregen!)


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #566 Gepost op: 15 maart 2016, 14:29:30
Door de "briefselectie"!
Aanstaande maandag selectiedag 2, Bewust Blauw komt kennelijk later aan bod. Ik heb gesolliciteerd op de functie hoofdagent in Oost Nederland.

Aanvullende info: 28 jaar. MBO4 + HBO P, beide in een richting die weinig overlap heeft met het politiewerk.
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Woodywoet

  • Sollicitant Oost Nederland, verpleegkundige, anesthesie
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
  • nomnomnom Panda
Reactie #567 Gepost op: 15 maart 2016, 14:40:10
Ik vind het grappig om te lezen dat er vanuit de selectie Oost nederland verschillende dagen zijn ingeplad qua 2e selectiedag en het aardig snel achter elkaar is gepland😃
Sollicitatie Oost-Nederland


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #568 Gepost op: 15 maart 2016, 16:36:53
Gaat mooi vlot met regio Oost Nederland! Allen heel veel succes met de selectiedagen.
Hoofdagent Oost-Nederland


Marklf

  • Buitengewoon Opsporings Ambtenaar domien 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #569 Gepost op: 15 maart 2016, 21:17:58
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb vandaag de brief van intentie tot aanstelling binnen gekregen en kreeg een mail met info over mijn medische keuring die 30 maart al is! De laatste hindernissen komen snel dicht bij, das weer het voordeel van het HTV traject. Hopelijk kan ik in oktober beginnen in het tweede jaar!