Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 215543 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #570 Gepost op: 16 maart 2016, 09:30:51
Gisteren mijn derde selectiedag gehad. Phoe.. lastiger dan verwacht, het psychologisch gesprek was zeer pittig. Veel eigen reflectie en voorbeelden die je moest geven. Eerste stuk was lastig maar daarna voelde ik me wat meer op mijn gemak dus ging het een stuk beter. het rollenspel ging mij goed af, al zeg ik het zelf. Helaas heb ik de opdracht gekregen niet inhoudelijk te praten over het rollenspel dus doe ik dat ook niet. Een tip, luister goed, maak geen beloftes die je niet kunt waarmaken en houdt alle opties open zodat je je niet te snel laat meeslepen door de tegenspeelster.

Tussendoor heb ik nog een vragenlijst ingevuld van 240 stellingen, in hoeverre ik het daar mee eens of oneens was. Ging sneller dan verwacht overigens!

Nu 2-3 weken in spanning wachten op de uitslag.  :'(
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Marklf

  • Buitengewoon Opsporings Ambtenaar domien 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #571 Gepost op: 16 maart 2016, 11:28:15
Citaat van: Rasja link=msg=1413216 date=1458117051
Gisteren mijn derde selectiedag gehad. Phoe.. lastiger dan verwacht, het psychologisch gesprek was zeer pittig. Veel eigen reflectie en voorbeelden die je moest geven. Eerste stuk was lastig maar daarna voelde ik me wat meer op mijn gemak dus ging het een stuk beter. het rollenspel ging mij goed af, al zeg ik het zelf. Helaas heb ik de opdracht gekregen niet inhoudelijk te praten over het rollenspel dus doe ik dat ook niet. Een tip, luister goed, maak geen beloftes die je niet kunt waarmaken en houdt alle opties open zodat je je niet te snel laat meeslepen door de tegenspeelster.

Tussendoor heb ik nog een vragenlijst ingevuld van 240 stellingen, in hoeverre ik het daar mee eens of oneens was. Ging sneller dan verwacht overigens!

Nu 2-3 weken in spanning wachten op de uitslag.  :'(

Ik vond dat ook zeker pittig maar ik had bij mijn psycholoog het gevoel dat ze zelf wat zenuwachtig was. Helemaal toen ze besloot water bij te schenken terwijl het glas nog vol zat  ;D Ik had zelf ook een goed gevoel bij mijn rollenspel en kreeg na een week plotseling al het verlossende mailtje. Hopelijk heb jij dat geluk ook :)


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #572 Gepost op: 16 maart 2016, 18:26:06
En ik hier zitten wachten voor Bewust Blauw morgen  :D
Aspirant Hoofdagent Limburg  


_bernadet_

  • gesolliciteerd voor hoofd-agent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #573 Gepost op: 17 maart 2016, 09:13:19
Goedemorgen!  :)

Voor sommige gaat het al best hard zo te lezen!

Ik gisteren Bewust Blauw gehad. Maandag 4 april de tweede selectiedag in Apeldoorn.
Ik ben benieuwd  ;D


karakartal

  • Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
Reactie #574 Gepost op: 17 maart 2016, 12:06:08
Ik had gisteren bewust blauw en ik werd al ingeroosterd op 24 maart voor de 2de selectiedag..

Heel positief natuurlijk dat ik snel ben ingepland maar ik moet dan werken dus maar snel even gebeld week 14, vrijdag 8 april mag ik me kans gaan wagen!  098uo


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #575 Gepost op: 17 maart 2016, 13:21:06
Net een mailtje ontvangen dat ik voldoe aan de minimum eis van de de functie hoofdagent. Nu worden alle rapporten vergeleken en over maximaal 8 weken krijg ik te horen of mijn selectieprocedure wordt beëindigd of niet. Ik heb bovengemiddeld gescoord, maar kan natuurlijk altijd hoger. Ik ben benieuwd!
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


RobertD

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #576 Gepost op: 17 maart 2016, 13:46:02
Citaat van: Rasja link=msg=1413383 date=1458217266
Net een mailtje ontvangen dat ik voldoe aan de minimum eis van de de functie hoofdagent. Nu worden alle rapporten vergeleken en over maximaal 8 weken krijg ik te horen of mijn selectieprocedure wordt beëindigd of niet. Ik heb bovengemiddeld gescoord, maar kan natuurlijk altijd hoger. Ik ben benieuwd!

Dat gaat wel heel erg snel! Hopelijk is het volgende bericht weer positief.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Tommiepl

  • Selectie Vrijwillige Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #577 Gepost op: 17 maart 2016, 14:24:11
Citaat van: Rasja link=msg=1413383 date=1458217266
Net een mailtje ontvangen dat ik voldoe aan de minimum eis van de de functie hoofdagent. Nu worden alle rapporten vergeleken en over maximaal 8 weken krijg ik te horen of mijn selectieprocedure wordt beëindigd of niet. Ik heb bovengemiddeld gescoord, maar kan natuurlijk altijd hoger. Ik ben benieuwd!
Gefeliciteerd! :) Wat was de soms van je punten?


Rasja

  • Aspirant hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #578 Gepost op: 17 maart 2016, 14:29:42
Citaat van: Tommiepl link=msg=1413393 date=1458221051
Gefeliciteerd! :) Wat was de soms van je punten?

Uitslag van de psychologische test:

Communicatief- 4
contactgerichtheid- 5
inlevingsvermogen- 5
initiatief- 6
flexibiliteit- 5
besluitvaardigheid- 5
overwicht- 5
zelfinzicht- 4
stressbestendigheid- 4
tolerantie- 4
integriteit- 5

Ik heb een totaal van 52 punten van de 77 waarvan minimaal 30 punten behaald moeten worden.

Met de cognitieve capaciteitentest heb ik een 14 gescoord (schaal 1-20 waarvan minimaal een 7 moet worden behaald).
Heb ik eindelijk een afsluitende tekst in elkaar geknutseld, zijn er drie schroeven over... S


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #579 Gepost op: 17 maart 2016, 14:36:04
Citaat van: Rasja link=msg=1413394 date=1458221382

Ik heb een totaal van 52 punten van de 77 waarvan minimaal 30 punten behaald moeten worden.

Met de cognitieve capaciteitentest heb ik een 14 gescoord (schaal 1-20 waarvan minimaal een 7 moet worden behaald).

Mooie scores! O0
Zijn er hier toevallig nog mensen die gisteren op de academie in Apeldoorn een selectiedag hadden?