Gisteravond deelgenomen aan Bewust Blauw in Amsterdam, behoorlijk positief over.
Mooi! Ik ben morgenavond aan de beurt
Wat mij wel opviel is dat bv. de helft van de aanwezigen toch achter zijn oren begon te krabben bij het horen van de vergoeding die je in het eerste jaar krijgt.
De helft van de aanwezigen heeft dus blijkbaar niet eens de moeite genomen de basale informatie door te nemen die te vinden is op de site? Is niet erg, dat zijn vast ook wel de eersten die afvallen, meer kans voor ons
PS: Van de 4000 sollicitaties voor N4 zijn er maar liefst 1000 voor Amsterdam en die moeten dus knokken voor 30 stoelen op de academie. Ik heb te horen gekregen dat de frontoffice een aardige werkdruk heeft en er een strakke planning is voor de selectiedagen om vervolgens in oktober te kunnen starten.
Ik denk dat die 1000 staat voor het aantal mensen dat gereageerd heeft op de vacature, en niet het aantal wat nog over is na de eerste selectiedag. Jij wel?
Overigens ben ik benieuwd of ze bij een groot overschot aan geschikte kandidaten bereid zijn om er nog een extra klas uit te halen, of mensen door te schuiven naar een volgende klas (zoals nu ook gebeurt).
Ik kan me goed voorstellen dat iemand daarop zou afvallen
Ik niet. Die informatie is gewoon te vinden op de site van kombijdepolitie, men had dit al lang kunnen weten.