Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start Oktober 2016  (gelezen 215460 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #640 Gepost op: 31 maart 2016, 13:38:01
Citaat van: Marklf link=msg=1416645 date=1459411908
Gaat zeker snel, ook mede door mijn voor traject denk ik. Ik start in augustus en heb dan 10 weken bijscholing om vervolgens in oktober te starten in leerjaar 2 :)

Ah oké nice. Je hebt hiervoor bij de KMAR gewerkt dan denk ik, waardoor dit mogelijk is?
Hoofdagent Oost-Nederland


Marklf

  • Buitengewoon Opsporings Ambtenaar domien 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #641 Gepost op: 31 maart 2016, 15:05:43
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1416685 date=1459424281
Ah oké nice. Je hebt hiervoor bij de KMAR gewerkt dan denk ik, waardoor dit mogelijk is?
Hehe nee was het maar zo'n feest, daar was ik vorig jaar eigenlijk te oud voor volgens hun...
Nee ik heb de HTV-P opleiding gedaan, daardoor heb ik stage gelopen bij de politie en heb ik al een aantal modules afgerond. Of het een voordeel is betwijfel ik aangezien ik in 2014 al geslaagd ben voor mijn HTV-P opleiding.. Maar goed als je wat wil moet je er wat voor overhebben vind ik :)


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #642 Gepost op: 1 april 2016, 03:36:34
Citaat van: Marklf link=msg=1416701 date=1459429543
Hehe nee was het maar zo'n feest, daar was ik vorig jaar eigenlijk te oud voor volgens hun...
Nee ik heb de HTV-P opleiding gedaan, daardoor heb ik stage gelopen bij de politie en heb ik al een aantal modules afgerond. Of het een voordeel is betwijfel ik aangezien ik in 2014 al geslaagd ben voor mijn HTV-P opleiding.. Maar goed als je wat wil moet je er wat voor overhebben vind ik :)

Ah op die manier. Nou leuk dat het op die manier kan neem ik aan. Inderdaad het kan een voordeel zijn of niet. Het is maar hoe je daar zelf in staat natuurlijk. Desalniettemin het doel is toegelaten worden op de academie. Of dat nou links om is of rechts om dat maakt verder niet uit. En uiteraard je moet er wel wat voor overhebben  ;D
Hoofdagent Oost-Nederland


Simone

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #643 Gepost op: 1 april 2016, 21:13:29
Ik kwam toevallig op dit forum terecht maar erg tof om dit allemaal te lezen.
Ik heb in 2014 gesolliciteerd maar ben toen helaas afgevallen op de sporttest, kwam net een paar seconden te kort, maar dit kwam vooral door te weinig trainen.
De capaciteitentest was wel gewoon goed en heb me ook altijd voorgenomen om het ooit weer opnieuw te proberen, aangezien dit toch wel echt een droom van mij is.
Ik was toen ook nog wel erg jong, was 18 op dat moment en was de jongste tussen de andere sollicitanten in mijn groep. Ondertussen ben ik begonnen met een hbo opleiding en zit ik richting het einde van mijn 2 jaar. Nog altijd heb ik het voornemen om weer te solliciteren bij de politie zodra ik deze opleiding af heb, lijkt me niet slecht om in ieder geval een diploma achter de hand te hebben.
Natuurlijk zal ik dan ook weer wat meer levenservaring hebben, dus het kan naar mijn inziens alleen maar positiever gaan uitpakken. En de volgende keer zal ik ook wat eerder beginnen met trainen, alhoewel ik alsnog niet weet hoe ik dat het beste kan aanpakken, die medicijnballen deden het toen zeg.

Ik wil iedereen in ieder geval succes wensen met de sollicitaties, hopelijk ben ik over enkele jaren ook een collega van jullie.


Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #644 Gepost op: 4 april 2016, 19:28:36
Vandaag selectiedag A gehad in Apeldoorn. Leuke dag gehad en de testen gingen gevoelsmatig goed. Ook de sporttest was prima te doen. 2:56 was mijn tijd :) op naar selectiedag B die a.s. vrijdag zal plaatsvinden voor mij.


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #645 Gepost op: 4 april 2016, 19:32:05
Citaat van: Arrow link=msg=1417444 date=1459790916
Vandaag selectiedag A gehad in Apeldoorn. Leuke dag gehad en de testen gingen gevoelsmatig goed. Ook de sporttest was prima te doen. 2:56 was mijn tijd :) op naar selectiedag B die a.s. vrijdag zal plaatsvinden voor mij.

Mooi vlot. Keurige tijd ook bij de sporttest. Voor welke eenheid solliciteer je?
Hoofdagent Oost-Nederland


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #646 Gepost op: 4 april 2016, 19:43:08
Citaat van: Arrow link=msg=1417444 date=1459790916
Vandaag selectiedag A gehad in Apeldoorn. Leuke dag gehad en de testen gingen gevoelsmatig goed. Ook de sporttest was prima te doen. 2:56 was mijn tijd :) op naar selectiedag B die a.s. vrijdag zal plaatsvinden voor mij.

Mooie tijd! Wel fijn dat je al zo snel deel B kunt doen, heel veel succes vrijdag!


Arrow

  • Aspirant Hoofdagent Eenheid Den-Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #647 Gepost op: 4 april 2016, 20:30:47
Citaat van: Dominique08 link=msg=1417447 date=1459791788
Mooie tijd! Wel fijn dat je al zo snel deel B kunt doen, heel veel succes vrijdag!

Dank je!  0098 ja dat vind ik wel heel fijn. Had gedacht dat er nog wel een paar weken overheen zouden gaan.


_bernadet_

  • gesolliciteerd voor hoofd-agent Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #648 Gepost op: 5 april 2016, 08:28:41
Wat leuk om te lezen dat zoveel, zo goed op weg zijn! Gefeliciteerd allemaal!

Ik mag morgen richting Apeldoorn  :D

Sinds vorige week een luchtweg infectie waarvan ik nog steeds niet helemaal herstelt ben... baal echt enorm en knijp m nu wel echt voor de sporttest. Tis maar 3.40 minuten van mijn leven dus ik ga ervoor maar ben nog steeds snel benauwd.


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #649 Gepost op: 5 april 2016, 10:17:55
Citaat van: _bernadet_ link=msg=1417513 date=1459837721
Sinds vorige week een luchtweg infectie waarvan ik nog steeds niet helemaal herstelt ben... baal echt enorm en knijp m nu wel echt voor de sporttest. Tis maar 3.40 minuten van mijn leven dus ik ga ervoor maar ben nog steeds snel benauwd.
Wauw, wat k*t! Dat is eigenlijk ook het vervelende van de sporttest, het is een momentopname, en soms is het gewoon een slecht moment :(

veel succes!